Chjesa di Panagia Kanakaria


À u territoriu di Cipru di u Cipru, hè raru di truvà una cresia o una chiesa chì avianu trasmessu u so apparenza originale à u ghjornu oghje. Inoltre, da parechje strutture ci sò solu una ruine. Hè per quessa visitate a chjesa di Panagia Kanakariya, chì hè in bonu statu bè, hè unicu in u stessu.

Storia di a Chiesa

A chjesa di Panagia Kanakari in Cipru hè una basica bizantina catturica cù una cobbled ceiling. U bastimentu stessu era custruttu nantu à 525-550. A questa era sò ancu i mosaici smalt decorating l'espai internu di u tempiu. A chjesa survò u periodu icunoclastavule impurtante, chì hè cascatu nantu à u 726-843, è retarda a so unicu.

In u VII seculu, Cipru di u Nordu era spessu sottumessu à razzi Arabi, chì u risultatu da quale parechji ghjesgi eranu distruttevi parziale o parti. Frà questu hè a Chiesa di Panagia Kanakaria. Solu era pussibule di rinuvà in u VIII sèculu. Dopu una ricustituzione grande, a chiesa acquistò l'apparenza di un tempu travatu in paese. Per tuttu a so storia di centru anni, stu tèmpiu hà sappiutu parechji cambiamenti, cusì avà hè assai difficultu di imaginate u so apiece originale.

Funzioni di a chjesa

A Chiesa di Panagia Kanakarii hà a forma di una basilica romana tradiziunale cù colonnelli. I primi anni dopu a custruzione di u primu pianu di u tèmpiu hè stata adutta cù i galeries di arcade coperto, chì abitava stables è utility rooms. Per entra in a cellula monasticu, era necessariu caminariassi longu l'escali pisci, situatu à a strada di u bastimentu.

Dapoi u tempu anticu, l'ornamentu principali di a Chiesa di Panagia Kanakarii eranu tanti mosaici chì sopravivanu à u periodu iconoclasta. L'apse di u tèmpiu hè stata detazione cù un mosaicu chì era capita di a Vergine di a vèrgine cù u zitellu è l'arcangeli è l'apòstuli chì a circundanu. Hè interessante chì hè fatta in un stile chì hè un tipu di transizione da l'antica classica à i novi mètudi di crià i mosaichi bizantini.

Duranti l'incursioni turchi, l'archeologiani nuvellu tralaru trapidamente i mosaicosi è exportatu ind'u settore legale. Solu in a primavera di u 2013, a granzione di i purcelli exportati fù restituita à a Chiesa di Cipro Ortodosi è pusatu in u museu Bizantinu di Nicosia .

A Chiesa di Panagia Kanakari si trova in una di e più pintoresi parte di Cipru di Tramuntana. Quì sò quelli turisti chì volenu capisce a bellezza è u sensu di l'espiritualiità di a Chiesa Ortodoxa. In u territoriu di u tempiu ci sò antichi urighjini architettonique, chì sò ancu di più in l'era di a so prosperità.

Cumu ghjunghje?

A Chiesa di Panagia Kanakari si trova in u paesu di Boltashli (Litrangomi), chì hè in rapportu amministrativu in u distrettu di Iskela. Pudete visità u tempiu com'è parte di una visita guidata di a Peninsula di Karpas o in u vostru propiu in un car rental .