Kunsthalle


In u 1872 in a citadina suiza di Basel fù aperta una galleria d'arte, chjamata Kunsthalle Basel. A cumpagnia principali di u museu era una propaganda attiva è chjama l'attinzioni à l'arte avant-garde. A Kunsthalle di Basilea hè diventata una parte integrante di a vita culturale di a cità, chì urganizà urganizeghja esibizioni innovativi chì unificanu l'avanguardia lucali è stranieri. Avà hè a tribunale hè cunsiderata cum'è a sala di mostra di più stesione chì mostra l'opere di l'arti cuntempuraneu, exhibe sò urganizati quì, i lectures sò dati, i films si palesanu. In u 2003, u capu di a galeria era Adam Szymchik.

Un pocu di storia

L'architettu chì hà designatu l'edifiziu di a galerie era Johann Jakob Stätel, famosa per i so opere nantu à u Teatro di a cità è u Casalu City. Dui ghjorni, sti palazzi formanu un simbulu simbulu di music, fine art è teatru. U travagliu di migliurà l'internu fù dettu l'artisti, di i quali sò i nomi di Arnold Böcklin, Karl Bryunner, Ernst Stikelberg.

Galleria à altri tempi

L'emergenza di a galeria cuntribuitu à a fusione di e dui comunità più grande di artisti in Suisse in u 1864. Un pocu tardi, in a primavera di u 1872, hè decisu d'apertu Kunsthalle, un locu chì uniscia artisti, amatori d'arte, attruranu assai turisti à a cità. Kunsthalle Basel cunnisciutu i tempi difficiuli, quandu ùn ci era micca un finanzamenu per u mantenimentu di i posti, salarii per i travagliati. Allora in u periodu da 1950 à u 1969, a galeria hè stata sospita. Ma in u 1969 u custruzzioni è e locali anillarii di Kunsthalle Basel foru restaurati, è a retrainu a so articuli.

A infurmazione infurmata per i turisti

A Galleria Kunsthalle d'Art hè apertu ghjornu, solu i luni. U tempu di travagliu hè diversu: u marti è i quartieri pudete visità a galeria da 11:00 a 18:00. I ghjurnandi a galeria cumanda ghjente entre 11:00 à 20:30. Tutti i venneri, i portali di a galerie sò aperti da 11:00 a 18:00, u sàbbatu è dumeniche da 11h a 17h. U tarifu di accessu hè di 12 eurò.

Tuttu u trasportu

Pudete truvà à questa vista impurtante di u Suviu pigliate autobus No.20, 21, 22, 23, 26, 27, 28, 27 o trame sottu un numaru 3, 6, 10, 11, 14, 16, 17, E 11, chì seguitate à una stonda chjamata Basile Teatru. Dopu l'atterrissimu, u passaghju di cinque minuti aveva. Comu sempre, un taxi per a cità sarà dispunibili à u vostru destinazione. Sè sicondu averete, pudete pagà un caru è impatruniscia à a galerie d'arte.