Patu friscu

Patu friscu, stufa sicondu i nostri ricetti, hè assai gustoso: cù una crosta cruciera è appetiza sottu a quale hè stata a carica di u pezzu più delicatu! Sapendu un pocu secreti, pudete fà cocerà facilmente un pappu, da ellu ùn serà impositu tèndre! Dopu un platu di paraggiu à un piacinu tali chì pudete serve maculatus , purcelli di purcurri o rossu crumbly. Cumpigliate cun voi cumu accade è savurosu cuppa l'ànitra.

Patu di u Furmagliu

Ingredients:

Per u riposu:

Preparazione

Lavoru l'ànecosu, l'intestutu è a frecce fora è intruduvvi cù u salinu, u pebbullu. Allora pigliate l'uccellu in un saccu u sguassate durante 30 minuti in a fria. Questa ora mentre preparanu u riposu: u porridge boiling in a ratio 1: 2, fate u vacche di acqua fridda, aghjunghje è u fate u focu. Dopu quì, scumpressate u panu cù u mandarino finitu da u pezzu, impruduverà cù una siccità è falla. Limemu a bombe, spresse, è i fungi sò trattati è tagliate in fette. U friddu di u gaddate è l'grassu di l'ànitra chop è pusò.

À l'oliu vegetale, trasmissu a cipolla à l'imprudenza, aghjunghje funghi, u sali è fritterà finu à chì u so liquid si evaporò. In un altru pezzu fritto frittu u fegato è fraternità di l'ànima. Aghjunghje, mischjà bianchina cù mushrooms è liver, tira a foglia è staghjone cù spices. Avà per piglià a lotta di a pelle da u collu di l'ànò è cose l'ombra cun un fille forte.

Usendu una cucara, l'avè l'avè cù u mischju prestatu è cose un burlu da u fondu. Pudemu l'acellu in a manna culinale, l'attaccà da dui costi è a puscia nantu à una bacia. Agghiunciu u pane in un forno ben calzu per 2 ore à 170 gradi. 30 minuti prima di fine, tagliate u pacchettu è lasciate l'acellu puri puri. Sguassa cù cura di tutti i filamenti è serve l'ànò, sicondu in a manica, à u tavulu.

A ricetta per pate in ovenu

Ingredients:

Preparazione

A carcassa di l'ànò hè lavata è secca cù una tesone di carta. Aghjunghjeghje, avè turnatu à a preparazione di marinata: avemu purificatu l'agliu, sprime in a so pressa, aghjunghjenu a mayonnaise, un salottu, una pepite è cunglite. Scurciate a patata è tagliate in tagliati finti. Allora aghjunghjeghja l'ànecciu da ogni uccisu cù a mischiglia aghjustata è difiniscenu nantu à una vaca di furmagliu, trà di uleiu.

Aggiuncenu a patata à l'uccelli, aghjunghjia saline è aghjustate a vacanza di furmagliu cù u papulu d'alimentariu. Mandemu u pane à un furna pre-cali è aghi in 200 gradi per una ora. Dopu quì, rinfriscà a carta da pezzu è fate a coccia per altri 20 minuti, finu à culori rossu. Servimos un papa anchi cun patate nantu à a tavola, decoreghja cù freschezza fresca.

Ricetta per pani friscu

Ingredients:

Per marina:

Per glaze:

Preparazione

Pratemu l'ànò è lavò. In un tavulinu, mischjà u zuccadoru di limonu, u zuccu di una ucca, oliu d'oliva è spicule. Pudemu à l'uccello a marina resultante è mandatu 3 ori in a fria. Tagliate un lettuu in 4 parte è l'appieghjanu è l'apio stalchi dopu à l'ora di l'ànitra. Dopu questu, aghjunghje l'acellu in u pane di furmagliu è aghjunghjia u platu durante 2 ori in u fornu, calafati à 190 gradi, scorri da u zuccu chì si sviluppau.

Avemu prumessu l'erva. Mmedita u zucchinu di l'aranciu cù u meli è u vinu. Allora aghjunghjia a mezcla nantu à u focu è porte à foglie. Coglie u glaze à a cunsistenza puntuale, sguassate da u pezzu è fremenu u zucchero prontu d'avanguatu, arrustatu cù l'aranci.