A Cattedrale di Arlesheim


L'attrazione principali, a dignità di Arlesheim in Svizzera hè a Cattedrale di Arlesheim. I so mureghjanu una storia di centru anni, è l'architettore stupenda di u Medievu attrae cusì parechji passari. Oghje, a Cattedrale di Arlesheim hè in opera è a massa, riti è altri avvenimenti sò ancu quessi.

In termini generale

A Cattedrale di Arlesheim si prisintò in Basile in u 1681. À quellu tempu, hà purtatu un rolu assai impurtante in a vita di i residenti lucali. In ghjiru, i casi di i cresuli è i guverna sò stati rializati. In u 1792, durante a Rivuluzione francese, a catedrale era cummircializata nantu à a subacquista, dopu à u quale servìva com'è un stanu è stabile. In u 1828 a cattidrali fù torna cunsacrata è averia un rolu originale.

Dintra la Cattedrale di l'Arlesheim ponu ammirazione di l'architettura è a decorazione stupente di u 17u seculu. Finu à quì in u so salottu ci sò punichi majuscule, i pareti decoranu mosaici, è nantu à un tettu, u magnificu ritruvimentu di tutti Sante hè rapprisintatu.

Nota à i turisti

L'ingressu à a Cattedrale di Arlesheim hè assicurata libera. À a voluntarìa, pudete fà una donazione per mantene u tempiu. Pudete visità ogni ghjornu di a settimana da 8h00 a 16h00.

Pudete truvà a Cattedrale di Arlesheim cù trasportu publicu cù l'aiutu di l'bus numero 64 è surtite à a strada cù u listessu nome. In un caru pagatu hà bisognu di trasfirì a punta di Finkeleverg.