Ritu di u Tagliu Marti

Maslenitsa hè a festa preferita di i cristiani, chì ellu erediteghja da i so predecessori pagani. L'apparizione di u vacanze hè facilmente spiegatu - hè a partenza d'invernu, parting cù tutti l'anziani è obsoleti, a riunione di a primavera è a gioia assuciata à a rinnovazione di a natura. Tutte e ritu for Maslenitsa sò stati realizati cù un ughjettu unicu - a più forte a primavera hè, u megliu i culturi è a corse anu creatu. È per questa ci era una massa di ritimi magichi è rituali di carnival.

Rituals

Per esempiu, in u nome di una bona colta, u lino è u cannellu crescenu più altu, i donne è i zitelli passeghjanu da a muntagna, circate di muvianu in quantu possibili. Trà e donne eranu cummirciali, festività è, sicuru, song-dancing.

Per un bonu aumentu di l'animali, era necessariu caminari attivamenti nantu à Shrovetide Thursday (à Vlasy è Volosia).

Trà i rituali è i tradizioni di Maslenitsa, a grande attenzione era pagata à u patinage. Avemu skate da u ghjovi da neve u luni. I donne catalizate i zitelli di un trineu (per cultivà u linu), trasfurmannuli in tuttu u paese è i laghi. Tuttu u patinage per migliurà l'eccitazione è a diversione hè stata cunducta in una razza.

Partìimu di cavalli armati in u bacinu, questu hè chjamatu "skating ryazhenyh". È, in questu casu, stu ritu era practicatu da l'omi.

Food

Sicura chì a alimentazione hè un locu spiciale in i tradizioni è i rituali per Shrovetide. U primu, i pancakes sò u platu principalu di e festività di Maslenitsa, ma, senza mancu l'unicu. Casalette ferrie è torti, tortillas, ova fritera, civili olegi è cranberry gelatina. Unu di i pezzi clau hè u furmagliu. U furmagliu hè un bìaddu calà in altri calori fatta di curda, strisciatu cù a mantra.

Ùn si scurdanu di i morti. A notte, perchè i spiriti ùn sò micca offeisi, tutta l'alimentu hè stata abbandunatu nantu à u tavulu, perchè ancu chì i "genitori" puderanu ancu celebrà. I spiritosi puderanu benedite a vindetta è u crescita di bestu, è puderia e purtari à nunda alla diligenza è vere festività di a vita.

Scarecrow

Ancu i più remoti da a riligione è i pagani si senti da u ritu di incinerà l'effigy nantu à Shrovetide. Un scarabeci hè un pappagallo di paglia, vistutu cù una brusa è cù un pappagallo borse "in modu di donna". Stu scarabeci hè statu preparatu in anticipu - a settimana di Maslenitsa sia cun ellu avia persu in u paese è teme l'altri.

A bonfire hè stata rapida l'ultimu ghjornu di Maslenitsa. Lignu, basgiu, e cose vecchi, i rami sò stati cullati in tuttu u paese. A campfire fù pilatu à un "pozzu" - un espantacelu era postu nantu à a so cima, spessu sottu una festa. Tutte e "e cose vecchi" eranu abbruciati à u focu festivu: cesti, cosa antica, sobri alimentariu, fenu, tutti abbuccati. Era u funerale di l'invernu, chì significava chì avete esse livatu di tuttu ciò chì era vechja.

U rituali di crede l'effigy de Maslenitsa passò in l'periferia fora di u paesi. Duranti l'ardendu, i veci di e donne trattati tutti à a bonfire cù pancakes, diverse riti chant danced in u focu è cantonu. Elli cundiscenu e portate è i mette à focu incù cavaddi cavatu à i bacchi, per passà à e porte.

Per via i fogghi si sbarunu, e i picciotti currianu cù alluminati da a pani, è dicenu à i poema nantu à a primavera.

E in un netu luni, era necessariu aghjunghje à mèttesi à risurrezzione cum'è tardu, per chì u lignu, cum'è avemu digià a sapè, crisciti più altu.

La magia di Pancake Day

Maslenitsa hè una festa pagana antica cù una energia forte è antica. Questu hè un bonu tempu per a guidà diverse rituali magichi, per esempiu, un rituali per u realizazione di i desideri.

Tutte e parolle di a soru averebbe sia nantu à u Ghjornu di Shrovetide prima di andà in lu lettu.

"Illuminate, l'astore hè chjaru in u celu,

à a gioia di u mondu baptized,

chjaru cù u focu chì ùn hè affascatu da a gioia di l'Ortodoxa

Avete vistu, a stella, in a casa di u servitore di Diu (nome).

Tù cunsecrate, l'astore hè chjaru, a mo casa hè ardente cù u focu.

Desideriu à sente a mo mia (oghje u vostru bramatu). Amen ".

Dopu avè lettu a cuspirazione per cumprà i desideri, deve circundà trè volte è arcu.