1 di maghju - a storia di u vacanze

Oghje, u 1 di maghju, u vacanze di u travagliu avemu un trattore di celebreghja cù una bella vacanze per una grande cumpagnia nantu à u bancu di un fiume o di un paisanu. Pocu persone in ginirali sò chì l'urighjini di a storia di u vacanze 1 di maghju andonu in u tempu di Chicago in u 1889.

Chì ghjè u nome di u vacanze nantu à u 1 di maiu?

Sicondu a storia di u vacanze annantu à u 1 di maghju, u principiu cumincianu pricisamenti u lugliu 1889, perchè era questu chì u Cungressu di a Siconda Internaziunale hà unanimu l'unanimità una decisione nantu à a celebrazione obligativi di a vittoria di i briganti di Chicago à u capitalismu è l'exploitu di u travagliu umanu. Dighjà in u 1890 u ghjornu cumincià à celebrazione prima in Varsavia , è un pocu tardu u ghjornu di u travu di u maghju 1 gradualmentu si stabilitò in a Union Soviètica. Ma allura u significatu cambiò un pocu: in più di a solidarizazione cù i travagli di u mondu sanu, era un bon rage per piglià un spaziu di u travagliu è ricurdate di l'ultima guerra, per fà una giardini di cucina.

Dopu a festa perdiu u so significatu puliticu. Avà u vacanze di u 1 di maiu hè chjamatu per un altru, hè cunnisciutu com'è u ghjornu di a Pace è u travagliu cunnisciutu di noi. Un altra festa di primavera in u 1 di maiu hè ancu una interpretazione più antica. In l'Italia antica, l'abitudini veneraru una dea chiamata Maya, chì hà patronatu l'agricultura è a fertilità. Hè solu naturali chì in un onore di a dea decidenu urganizà festività reali u primu ghjornu di u maghju.

A storia di u vacanze l'1 di maiu in altri paesi

U primu di maghju, in Inghilterra, celebrà a festa di Beltane. Questu hè un usu cusitu cusì cusì cuntadore à u principiu di u sole cálì è l'espansione di u bistiame. Per celebrà, tutti i abitanti riimpressanu leghje per un focu è lumera una grandi fogera festiva. Avanzamenti, queste fughje prende u focu è si purtò bistiali trà elli, salutendu cusì i dii di u sole. Oghje, l'abitanti di cità abbitanu simmeramente marches in onore di a festa. Ma in Francia di libertà-amante celebrendu u ghjornu di u licore di a vaddi. In u latu di i strati, i traduttori ripiglianu i picculi aromi, chì in stu paese hè spessu cunzatu un simbulu di felicità.