Plum Stenley

Pucini arumaticu è Juicy s'utilice frescu o s'utilice per fà cunfine dilettante . Certu, e residenti urbane sò obligati di cumprà fruttu in u mercatu o in a tenda. Ma quelli chì anu un pranzu o corsi pò creci sò i so propiu prune. Inoltre, a varietà di variità permette à ognunu di sceglie quale hè a più a so piacimentu. Vi parlarà di u lavatu di Stanley.

Caratteristiche di a varietà di u "Stanley"

Una varietà fine hè stata creata in i paesi d'America da i criatori Americhi à u poliniziu di a varietà Prune Agen cù u Grand Duca. A causa di una quantità di vantaghji, a variità "palla di Stanley" hè stata sparita in u mondu.

I piantini di u Stenley anu una altura di 110-130 cm. L'arbre si sviluppa rapidamente, diventendu una volta, ma pocu raru, corona. I Fogliu anu una forma oblate-ovale cù edghetti. In a primavera, i frutti partenu di sviluppà nantu à u focu di fiori bianchi. In modu generale, "Stanley" hè una prugna matura, u fruttu di u fruttu hè in i primi deci ghjorni di sittembri.

Pijanti sò una forma ovoide. A pilosa liscia sana hè un scuru bleu cù un tinte grisgiu-bluschianu di colore. Sottu hè una carne densa è giuda cù un gustu dolce. I frutti sò grossi - u so pesu alcuni 40-50 g. Un ossu di forma oblunga hè sipatu di a pasta di pulpa cun qualcuni difficultà.

Se parlemu di i vantaghji di a varietà "Stanley", ci sò assai di elli. Prima, a prugna hè prima in fruttu - a prima crema hè apparevuta nantu à l'arburu per un secondatu o terzu annu dopu a sere. Sicondantu, u polinizadoru di u Stanley ùn cose micca u poliniziu, postu ch'elli sò self-polinizatori. In terzu, cù cura, i arburi aghjunghjite assai frutti. Da un arvulu adultu ponu cullà à 60 kg di cugliera! Inoltre, l 'experts note l'alta qualità di frutti, valutendu u cuntenutu di pectini, zucarni è vitamini. U quartette, u "Stanley" pò esse carattarizatu cum'è una varietà rigurata in inviu, pò soprappre un enfasi à -25 gradi senza refuggiu. Quinta, a diversità di a maiò di prugna, a varietà scritta hè prima di resistenza di a secca.

Di sicuru, ci sò i disunori. U tippu principalu di "Stanley" hè una resistenza dèbuli à a moniliasea, in u quale u filu di u filu si stende, è da a morte di u fruttu. À u listessu tempu, u prugnu da i criatori americani hè resistente à u marmu è a polystigmesse.

Cumu a cura di u piumu "Stanley"?

A pianta di prugna "Stanley" hè stata o in primavera in April, o in u vaghjimu d'uttrovi. Per questu, un postu luminoso è assolatu hè sceltu, chì hè protittu di i ventuli friddi. Prune hè un terrenu fertili propici, possibbilmente chjude.

Perchè u prugnu, i pezzi di pezzi sunnu diliziu à a mità di metru per parechji settimani prima di l'acquistu di e piantini. A distanza trà i fossi pò ghjustu almenu 2.5 m, preferibili 3 m. Per migliurà a fertilità di u mondu, u pianu hè mistuutu cù orgogliu (p.e. humus) in una ratio di 2: 1. Quandu si pianta, i radichi sò rivenuti. Assicuratevi chì u codice radicali hè di 2-3 cm da sopra u tarrenu, è a pianta hè cultivatu verticamenti. Se necessariu, cercate a stazione, à quale puderete attaccà una fossa. L'arbre hè spargugliatu cù a terra, pritaptyvayut. Dopu à stà campi, i pianti di u prugnu Stenley anu rifurmazioni (usanu un saccu di l'acqua) è mulching.

Comu tutti l'altri rappresentanti di a prune di casa, a varietà "Stanley" precisa un regnu puntuale è fertilizazione. In a primavera, a pruning sanitarie è di pruduttori hè mandatu. Tuttavia, grazia à una corona alla prima, u tipu scrittu ùn deve micca esse sforzu cum'è qualchì altru. Inoltre, prima di u budinu chì fode, ùn si scurdate di trattà trattamentu cù fungicida o produttu biologicu di malatie è peste.