U zitellu era mossu in una tick

I figlioli sò più propensi à picuriti, perchè in a zitiddina, a pelle hè prima pienza è hà una circulazione attiva, chì attrae insetti surferiti. A maiò spessu, a tick is truvata nantu à u capu di un zitellu sutta l'età di 10 anni, in i zitelli 10-14 anni - più spessu nantu à u pettu, u regnu di l'axilità.

U periculu per u zitellu hè a quantità di u virus chì hà intrutu in u corpu di i zitelli in tuttu u tempu di a suga. A carica pò causà malati serii cum'è:

Per quessa, hè bisognu più prestu pussibule à principià per piglià da a cugliera di u zitellu.

U zitellu era mutticatu da una tick: chì cosa?

Se i genitori anu truvatu un muccuni di una tick in u corpu di u zitellu, andarete andà à u centru di traumaticu.

Se ùn ci hè micca pussibule di vultà in u dipartimentu d'urgenza, pudete piglià una cunsultazione telefunale di urgenza cumu per a prutezzione di u zitellu da ticks è furnisce u primi aiuti mentri mossi.

Cumu sguassà un tick?

U prucedimentu per a estrattura di u tick from u corpu di u zitellu hè stallatu:

  1. Hè necessariu di sguassà l'arburicci cù mani nìttima. Serà megliu se i genitori utilizanu guanti limuli per sguassà. Questu puderà reduciru u risicu di inflamazioni.
  2. À l'usu di pinza, hè necessariu aghjustà a tick as near as possible in u probosci.
  3. Allora giandinu cù curazioni i pinzini cose accanto à u liceu. A carica vole esse separata.

Ùn hè micca cunsigliatu per sguassà u ticku, altri ùn pò riesce a rimettezione incompleta, è i frammenti restu di a ticke cuntinuanu per avè un impattu negativu annantu à u zitellu. Hè più difficult to pull out than whole body.

Se ùn ci sò micca sprimerati a manu, a ticke pò esse sbulitatu cù un filu normale, imbriccà in u corpu di a carrata in quantu à u circondu à u probosci. Allora accumincia a muvia è dànnucci. Riparia tutte e manipulazione currettamente è lentamente per evitari a rupture of the mite.

Dopu a tick is removed from u corpu di u zitellu, hè bisognu à trattà iodu o alcoolu cù una ferita per evità l'infizzioni da u cantu. Per a amministrazione orali facenu un antihistamine (fenistil, suprastin).

Hè desirabili per a priservà i restani di a tick e purtate à u diagnosticu di a PCR per determinar si a tick era encephalitic o ùn ponia micca un periculu per u zitellu.

Un e sei simani dopu a muzzicuna, u zitellu vole à piglià un teste di sangue per dette a presenza di a malatia.

Se un zitellu hà patitu da una picculu fossi, hà bisognu di una cunsultazione di una spéciale di malatie infizziosa. In u casu quandu u prucessu di sangue cunfirmò a prisenza di borelli in u zitellu, hè bisognu di cumincià immediatamente à piglià antibiotici chì impediscenu a trasferimentu di borreliosi in una forma crunna (suprax, amoxiclav). U maiò effettu di l'antibiotici si tratta se u trattamentu hè stallatu cù i primi deci ghjorni dopu a mità.

Hè ricumandemu per a vaccinà da l'encefalite mite in anticipu. Questu averebbe micca periculosi serii in u futuru è senza teme à vultà à u restu à a casetta o in u boscu, induve l'abbitatu di i ticks hè.