Ray sindromu in i zitelli

U sindromu di Reye apparente in i zitelli cun infizzioni virali, cum'è a varicedda, a grippa o l'ARVI. Sta malatia, chì si trova in nascita è zitelli in un periodu di intensu creazione. U sindromu accumenza prugressu dopu a rilazione di una malatia virali. Aduprà sta succorsu subitu, ma pò principià di pocu ghjornu dopu.

Quandu un zitellu hà u sindromu di Reye, u travagliu di u fianu è u prublemu di u corpu. Comu u risultatu, cirrusite si putevvi sviluppu, cum'è a cessation completu di l'attività di u core.

E cause di u sindromu di Reye in i zitelli

A vera causa di l'iniziu di a malatia ùn hè micca statu identificata. Tuttavia, i scientifichi anu truvatu chì u risicu di sviluppà u sindromu aumenta si, in l'infeziunale virali, trattà un zitellu cù aspirin è salicylate. Per quessa, hè necessariu di trattà un ziteddu solu cù questi mèdichi chì u duttore scrivarà.

I sintimi di Sindromu di Reye

U trattamentu di a malatia di Ray hè più efficau à l'iniziu iniziu, finu à chì u dannu seriu hè fattu à l'organi di u zitellu, è particularmente à u core. Se u vostru zitellu hà i seguenti sintomi, avete deverà chjamà immediatamente u vostru duttore:

Sti sintomi sò osservati durante e dopu a malatia virali.

Trattamentu di u sindromu di Reye

Ùn ci sò nisun medicazione chì puderanu guariscenze micca u vostru zitellu di sta malatia, hè pussibile di seguità u travagliu di u cori, u moveru è à l'altri urgani. U trattamentu hè diretta à riduzione di danni di u danu, à l'altri urgani di u corpu. In ogni casu, l'iniziu i suldati cercanu l'aiutu di un medico, u più faciule ch'ò hè per prevene cumplicità cumplicature.