Secureuse in u bagnu

Sfortunatamente, no tutti l'appartamenti sò l'oppurtunità di secrevene lavande lavande sottu un balcuni o in una loggia. Parechji mistressi ùn hè micca piace di cogghianu i zitelli di fora di u strughju, perchè sò saturati cù un arzu pupulatu o ancu seccu per un tempu in tempu frescu. Per quessa, per quarchi ùn ci hè solu un modu da stà - per seccuà a "lavanderija" in u bagnu, per ùn micca per incumpruvari i quartieri viventi è micca spotaghalli l'aspettu. È a lavanderija in a camara calienta s'assiccianu assai più rapidamente in a balconera fridda. Ma ancu quì tuttu ùn hè micca piacevule. In regula, a più parte utilizate l'opra più simplice - i cordi stinati nantu à u tettu. E cose pinnate nantu ad elli nantu à i capi di a casa. À u listessu tempu, assai donne cù un bassu crèscinu ùn ponu quasi a righjunghjini à u cordone per sguassate o oghje a ropa ogni u tempu. Sì, è da un puntu di vista esteticu, stu metudu di secreziu aspetta, almenu, in u "terzu". E se tu aspira ancu in u bagnu per osservà i fundamenti di u decoru, per esse sicuru hè statu più di una volta a quistione di securà a lavande in u bagnu. Ci hè un modu di modu: questu seranu discututi in l'articulu.

Chì sò l'asciera di secadori in u bagnu

In particulare per i casi induve l'apparenza è a cunvenzione sò una priorità per voi, i secadori di bugnassi per u bagnu sò stati creati. Sò stati cunstrudi custituiti da i tubi di metalli, nantu à quale sò colpi a robba, è ancu elementi di cunnessione di plastica. Pudete dì chì i secadori travagliammu in u principiu di "sughjetti" soglie stirminii, ma sò assai più efficeur. Sò:

U secadoru in u pavimentu per lavà in u bagnu hè prestu cum'è postu chì ùn deve micca esse stallazione. Hè abbastanza per piazzallu nantu à a chjappia è apre a crosta cum'è una tavola di pidà. Inoltre, un sicilianu pò esse usatu no solu in u bagnu, ma ancu in u barcuni o in altre stanza. Hè veru, pigghia assai spaziu, è per quessa, per i bassa cabine ùn sò micca adattati.

Securitore in seccu per u bagnu hè stituutu à u tettu. Hè assai piacevule grazia à u mekanismu di e filamentu di i cordi: sottu a chjolla cun un travagliu, deve esse posta nantu à a robba è hà risuscitatu. Cusì, l'aiutu di un omu ùn hè micca necessariu.

In quantu u bagnu di secadori, hè simili in apparizione in u tettu. In ogni casu, differsu da u tipu d'installazione: stu pruduttu muntatu micca in u tettu, ma in u muru.

Per perfectament adattatu per secà a robba in u bagnu hè un strumentu di cantilever di pocu di slicitu. Hè un acorieru di metalli, fissatu nantu à u muru, chì, se ne necessariu, si si distende una curta distanza.

Per e bagnani chì ùn anu micca un centru rinovu, pudete cumprà un secadoru electricu . In questu, in più di i tubi di u metale, induve a robba sò stava fora, ci hè un elementu crescente chì opera da a main.

Comu sceglie un bagnu secadoru?

Prima di tuttu, se selezziunate un secadori di bagnu, hè impurtante cunsiderà e dimensioni di u dispositivu. Per i chjuchi, cunsula è securizate sò più adattati. Hè chjaru chì ogni tipu pò esse installatu in un grande bagni.

Hè impurtante igual a facilità di usu di l'assecatore per lavà. In questu sensu, u soffiu, paravane è cunsolta disposti benefizièghjani. In ogni casu, sò primu sò stati fissi in u muru o u soffiu, è questu significa perforà e pareti è a necessità di l'aiutu di u maritu. U stabilizzanti à l'altezza pò esse utilizatu subitu.

Attenti à u gradimentu di secadori di carri à a robba. Ogni massima sopra sopra à u soffiu (finu à 21 chilò) è i sicchi.

Quandu si compru stu apparatu per assecenu e so robba, vi cunsigliemu di piglià à cuntà u materiale da quale u mecanismu hè fattu. Pò esse:

I prudutti più robusti sò assicurati di l'acciaio inox o l'aluminiu. Ma in appareczii fatti di metallu, chjusu cù l'esmalte, sottu a influenza di l'umidità perdi rapidamente a so prisenza: l'esamella hè crachata è u metale hè cupartu da rustu.

Sì ùn ci micca nunda di e venditi offruti da i sicli, pudete fà un esclusivu tù stessu .