Dvorakova Gardens

I giorni di Dvorak sò un picculu pezzu ghjuntu in Karlovy Vary . Questu hè un locu induve a gente piace à passà cum'è i so citatini, è i turisti chì vulianu acquistà cù belles bellezza lucali.

Certi elementi storichi

I giorni di Dvorak sò di nomi di u famusu cuntu chechi Antonin Dvorak. Ellu stessu spessu visitatu sta cità (almenu 8 volte). Dvorak hè vinutu à truvà cun i culleghi o di dedicà u tempu per scrivite novi funti. Dunque, spende in spassighjati longu u Karlovy Vary, cumpresu u so centru.

À a fine di u XIX seculu, Jan Gaman, giardinu di cità, dicidi chì u parcaghju Vintra detta da u sanatorium militaru deve esse raffinati. In u so locu, hà fattu un bagnu giardinu.

Questu locu prumove in a popularità per mezu di a pupulazione di a cità. Dighjà in u 1881 u paleu di Blenen hè stata custruita quì - hè stata un veru restaurant è i cuncerti sò stati disposti. In u 1966, u pavellone era, sbarcatu, demolitu per via di povara condicioni.

In u 1974, i jardini Dvorak eranu rinnuvuti, è era à questu tempu chì avè u so nome. Ci era ancu un monumentu chì perpetuò u famusu cumpusitore.

Cosa interessante in u parcu?

Dvorakova Gardens - u parcu hè abbastanza petite, ma assai cusì è piacevule. Pudete vede quì per vìviri un cafè di a matina prima di caminari nantu à a cità è di visita , o vice versa, rilassate dopu un ghjornu di ghjornu. Chì ghjè notu chì, in u parcu, pudete camanderà nantu à i couture.

In ancu in i giardini crisciti dui arbuli di plane, l'età di quale hè più di 200 anni. Sò chjamati Garden è Plane Dvorak. In u centru di u parcu hè un picculu lagu cù una sculture sirena in u centru.

A pupulazione lucali si spende in i Dvorak Gardens. U ghjovanu ghjucà u badminton, e famìglie è amichi sò i picnicchi nantu à i ghjunsè, è i artisti di a cità vendi i so opiri.

Cumu à u parcu?

Per fà à i Dvorakova Gardens, hà bisognu à piglià l'autobus di i rotta Nos. 1 o 4 è uttene nantu à l'ultima stop - Lazne III. Solu bisognu à crucià u ponte per esse in u park.