Mavrovo National Park


L'statu europeu di Macedònia hè statua annantu à a penisula balcanica. U paese hè interessanti per a so storia di cent'anni, è per a so natura unica, chì hè assai populari cun turisti.

U Gran Parco di Macedonia

L'aria di u Parcu Naziunale di Mavrovo hè 730.9 km², chì face u third largest park in a Ripubblica (dui più - Pelister è Galicica ). U vastu territoriu di Mavrovo hè statu sottu a prutezzione di l'amministrazioni lucali since 1948. U parcorsu naziunale hè populari cun i chjassi di altitudina di altitudina, chì sò oghjinchi o parzialmenti situati nantu à u so territoriu. Deshat, Korab, Bistra, Shar sò assai populari in l'ambienti turistiche è annunziate à i fannii di sporti invernali di e diverse parte di u paese è u mondu. In più vicinu à u parcu hè a stazzioni eponymous.

U cori di u parcu hè situatu in a vaddi di u fiumu Radik, è in una periferia hè un bonu lago, chì, cum'è u parcu hè chjamatu Mavrovo . I fronti di u parcu sò taccasciati cù caves, vaddi di fiumi, formazioni karst è cascate. U territoriu di u Parcu Naziunale di Mavrovo hè cupartu da i bosculi, in quale a fagagna si crede più spessu. A flora di u parcu hè ricca è diversa, assai vegetali sò sottu prutezzione, postu chì sò cunzidutu raramenti o scumparendu, l'altri si trovani solu in Mavrovo è in nisun altru.

A fauna di u parcu naziunale hè ancu assai diverse. Per esempiu, ci sò più di 140 spezie d'occhi, 12 spezii di rèttili, 11 spezie d'amfibi, 38 spezie di mamiferhi. È parechji spezii di animali anu purtatu da altri paesi è sò adattati bè cù l'omi di u parcu à i cundizioni climatichi lucali.

Attrazioni di u park

U locu di Mavrovo, i so paisaghji è i paisaghji facenu u Parcu Naziunale unu di i posti più maravigghiati in Macedònia . U territoriu enormi di u parcu hè divisu da a natura stessu in zoni, chì quellu chì hà e so funziunalità unica è charm.

Serranii cumu 52 picosi, canyon prufondi è canyon seranu d'interessu per i fannijiet di sport estremi è scalci in roccia. I Religi u forze mixte, i campi karst è ogni tipu di cascate si poni impressu ancu u custarenti più esigenti. U mondu animale riccu ùn abbandunà micca quellu chì hà indiferente à quelli chì vinianu à u park.

In Mavrovo i fanali di i fiumi di montagna è di cascate anu aspiratu ancu. I fiumi più pupulati sò u Dlaboka, Barich, Ajina. A Cascata Projfel, chì hè di altitudine reachu 134 m, attrae l'attenzione.

In più di l'attraversu creatu da a natura, u Parcu Naziunale Mavrovu ci duna l'oppurtunità di vedà è visità u monasteru di San Ghjuvanni Battista di Bigorski, vai in a caverna di Sharkov Dupka, è visitate ancu u pocu pupulari di Galichnik. U Lavu Mavrovu hè sempri moltu corsu, invevà di a staghjoni, perchè un locu assai grande.

Cumu ghjunghje?

Per vene à u Parcu Naziunale Mavrovu hè cumplicatu, da a capitale di a repubblica , è da a cità vicino di Ohrid . In tutti i dui direzzione, busu buses còmodi. È pudete ancu aduprà i servizii di trasportu ferruviari, sughjendu in u trenu à a stazione Taomiste, chì hè 10 chilometri da u parcu, è poi piglià un taxi.