Dua per a Ripitati

Unu di i scopi principali di assai persone hè l'arricchimentu. Per migliurà a vostra situazione finanziaria, avete bisognu di cunsiderà aspetti spirituali è murali. Musulmani anu un modu maravigliu per vede a so ubbidenza è adurà à u Signore dua. In elle ci hè ricunniscenza di a maestà di u Criaturi, a so forza, a ricchezza è u putere, è ancu a deprezzazioni di u servitore è a so ubbidenza. Utilizendu dua per a ricchezza per appellu à Alà, un pò pudemu certamenti avè ricevi aiutu.

Dua per guadagnà a ricchezza

In a pronuncia di u duellu, unu deve esse sincere à Alà, perchè hè una manifestazioni di cultu. Hè impurtante ùn pruspettà in anticipazione di a reazione di u Diu in u vostru cunversione. Allah cunnosci più ciò chì a ghjente hà bisognu è ellu riceviarà solu à i duchè: elli ricevenu ciò chì dumandanu, o Diu vi protettiu da u malu avanti. Dua pò acumule per l'utilizazione in l'annu. In micca casu pudete dumandà à Allah per e cose pruibitu è ​​per l'interruzzione di u parenti. U timore di l'Onniputente hè manifestatu in l'ubbidenza è a prutezzione di i spiriti. Per piglià una risposta à u duellu, hè impurtante micca di fà e cose pruibiti. U soldi ùn pò micca esse cunsiderate da e persone chì transgressanu a liggi, burlate, infatti e infuriate à l'altri. Hè necessariu di leghje dua nantu à soldi cun u corpu pienu è cù u desideriu di Diu. Fate nantu à u silenziu è a pace, cun fiducia assicurata à avè a risposta.

Per migliurà a vostra situazione finanziaria, avete bisognu di leghje trè volte in a mattina è à a sera per leghje u dupe per i soldi:

Yaya HAMIIDAL-FIGHALI ZALMANNI GIALYA JAMIGIY KHALKYIHII BILIUT-FIHII

U significatu hè questu: "Oh, mi Allu, sì degnu di gratitù è untu di sincerità per tutti i vostri atti, Sò dà tutti i to cattivi cù tuttu u bonu" .

Magia musulmana

Cù l'aiutu di parechji vultà è rituali, parechji prughjetti pò esse resoluzi, cumpresu a diversioni di a so situazione finanziaria. A cuntrariu di a magia eslava, u Musulmani hà una cunnessione diretta cù religione. Mentre e cungiuli sò spessu usati da i versi di u Quran.

U rituariu sottumessu sottu pò esse usatu per riceve u soldi, è per altri prestazioni. À sette ghjorni unu deve adirè à un fastidiu strettu è manghja solu pane è bèie acqua. Ogni ghjornu leghje Sura Yassin d'accordu questu schedariu: u primu ghjornu, ripetitu 10 volte, in u secondu 20 è cusì, cresce u numeru da 10 volte. Prima di cumincià à Sura, hà bisognu à fà un bagnu completo. Dopu à sett'anni ghjorni, andemu à a mosche è fà almenu una petite donazione. Se ci sò parechji bisognu entre i famusi, hè megliu aiutà. Hè assai impurtante per crede in l'azzione di a magia è da poi in pocu tempu puderà di cuntà l'aiutu di e Pertenevuli Alturi.