Irina Sheik in una entrevista per a revista GQ: "I love men, caviar and diamonds"

La semana passata, a reta apareceu candid parentessi di u mudellu russu di Irina Sheik, chì eranu fatti di Mario Sorrenti per a pubblicazione di GQ. E aiutu, uttimi di Internet puderà truvà una entrevista interessante cun u mudellu di 30 anni, chì era publicatu ancu in sta rivista.

Irina Sheik di a so zitiddina è a carriera

Riccardo Tishi, chì hà agitu cum'è l'annetturatore di a publicazione, hà decisu di principià per avè sapè chì a zitiddina di a futura glossa star avia passatu. Irina parlò francu per ella stessu:

"Aghju campatu in una cità petite. Allora ùn pudia micca crede chì un ghjornu avissi arrinisciutu di scappari di quà. Quand'avìa era un adulescente, mi cunsideru cum'è terribili e assulutamente micca attrattiva. A l'età di 14 anni, era prontu à fà qualcosa per fà un omu. Finu à u puntu chì dò a me manu, s'ellu mi sò prupostu.

Issa Irina hè successu è riccu, ma era micca cusì cusì cusì. Sheik cun emozioni ricorda quantu a so attività di a so attività ha cuminciatu à u strangeru:

"Quandu aghju passatu 20, mi vogliu à Paris. Era scantu terriblemente, ma aghju chjappu i mo denti, si n'andò solu à u mo scopu - da diventà mudellu prufessiunale. Mi ricordu di ciò ch'e aghju avutu à i castings è hà guardatu à l'altre fugliassi. Eranu megliu vistimenti di mè, eranu cchiù segati. Aghju pruvatu à mantene a lunghizza, perchè mi paria ancu chì eranu strappati à mè. Era tantu incongruita. In più di a mancanza di vestiti, ci era sempre assai difficultà, ma u più impurtante era chì ci era ancu u dirittu per l'alimentariu.

Hè assai famiglii famusi admiten à a so bisexualità. Per quessa, Irina dumandò s'ellu ùn avia nuddu bisognu di turnà l'affare cù a donna, à quale Sheik disse:

"No, è ùn sarà più. Sò russiu! Anu sempre amassi l'omi, caviar è diamanti.
Leghje ancu

Irina Shaikhlislamova hè una donna ordinariu da Chelyabinsk

Irina hè natu in Emanzhelinsk, regione Chelyabinsk in a famiglia di un maestru di musica è un minore. Dopu a graduazione, andò per studia in Chelyabinsk, studiu marketing in u college. Esistiu Shaikhlislamova hè avvistatu è uffrì un impieghi à l'agenzie di publicità Svetlana. Ci era a vinte u concorsu di bellezza in u 2004 è a cunniscenza cù u presidente di a famosa agenza muderna Grace mudelli Giyim Dzhikidze. Era quellu chì hà avutu u pudente in Irina, firmendu un cuntrattu cù ella. Dapoi u 2005, a zitella hà principiatu à travaglià in Europa sottu a pseunatora Irina Sheik.