Ninfi - maestri di a natura in a mitulugia

Lumi è pelli, boni fiammi fabulosi - ninfi. Eranu vistuti da i grechi antichi. A so casa hè tutta a natura: monti, boschi, rivi, campi. Tuttu u sustegnu, furore, ogetti per a so diliziu inquieta. Sò in ogni sussurgiu di u ventu è u gulgliu di u corrente - i spiriti divinu di a mamma di a Terra.

Quale hè a ninfa?

Ninfi hè - in traduzzione da a virginità greca, a sposa. I parechji di i ninfi sò u diu Thunderer Zeus è Gaia (Terra). In i tempi antichi, e persone anu moltu attenti à a natura, cunzidintannu vivu in tutti forma è forma. Ninfi sò l'antichi dii greci, chì patronize a fonte di a natura in u quale hà stallatu. In u stadiu iniziu, i spiriti ùn anu micca nomi, ma arcuni d'elli anu influenza forte in a vita di i dii è di e persone chì fù cunnisciutu. Bastamente, i ninfi eranu chjamati dopu à l'halo di u so habitat.

Ciò chì pare cusì una ninfa?

Ninfi hè un zitellu di a natura, senza tollerante di fuss è i lotti. A ghjente hà cunnisciutu di cumplicità chì e nimichi vivi, ma pochi di i mortali vittime à primurà ciò chì i vèrgini di a natura parmezica, è ci era una certa credenza: vedà una ninfa fugliale per un persone simplice pò esse inchiuri, è si era naked, una morte imminenti aghjustata. I Ninfi di Fata sò fattori fermani è delicate. In i fonti di a mitulugia greca antica, l'apparizione di ninfi hè scritta:

Chì ci sò i ninfi?

L'antichi grechi liganu a belle doncela di a natura cù u so habitat è l'attività. Chì sò i ninfi:

  1. Nereidi sò vergini mari.
  2. L'Oceani sò spiriti oceani.
  3. Limnadi sò ninfi di paduli è laghi.
  4. Naiads sò divas di fiumi è surgenti.
  5. Oghje, Orestiada è Agrostina sò ninfi di muntagne è gole.
  6. Nanen, u Napei sò i vaddi vergi.
  7. Alseidi sò ninfi di duminii.
  8. Piuma, I hamadriadi sò e zitelli di l'arbre.
  9. Hyadi sò i spiriti di e chiu

Ninfi di Forze

U fugliale hà campatu a so vita secreta è in i menti di i pratichi antichi forti è podordu à l'arbureti vechje d'altitudine, soprattuttu d'oaks è frutticole, si sò stati scantati da u fondu di tutti l'altri fù u cuntinuu di a bella anima di sughjornu. A ninfa forestale hè vicinu à a vita di u so arbre, è s'ellu si pò elegite un altru arbre postu a so morte, i hamadriads (i ninfi nuvole) murìu longu cù l'arbre destruitu. In a Grezia antica, u corta di un arbulu centu anni era cunsideratu blasfemia è punitu cù morte. Sicondu a legenda, a ninfa di u boscu Orsinoy hà datu nascita à Hermes u Pan goatish, chì hè diventatu un diu di a natura salvatica è pastori per i Grechi.

Ninfi di fiumi è laghi

A ninfa di u fiume hè una criatura capriciosa è delicata. Naiads si settleghjenu in rive, picculi rimanni è surgenti, ùn viranu micca in acqua stagnante. Cuglieri Fràgili chì ponu mori quandu a fonte hè secca o a so presa. E persone chì rispettu l'elementu d'acqua, pruvò à ogni modu pussibuli di propiciate e donni di l'acqua, per questu scopu custruìanu sanctuaries è nymphae (cumplicati cù fontani). À i banche di fiuma è laghi stanu pa, veli cù u latti, furmagliu, sacrificati animali. Nayad Shiring, fughjendu à l'assetu di a Pan, si trasforma in una canna, ma Diu hà tagliatu è fate un canna bella chì piaceru l'orella.

Ninfi marina

A ninfa di u mare nantu à i teleblii di l'antichi artisti hè ripresu cù un cunceculu di u mari in u senu. I Nereidi sò a figliola di u diu grecu Revue Nereus, chì patronizza i viaghjatori nattrisanti è a ninfa di Doris. Sicondu parechji fonti, cuntonu 50-100. A personificazione di l'elementu di u mari calmu - Nereidi guidanu una vita miditera, dirigenu l'annunzii di u mari, à a notte pò andà à a superficia di a terra è cantà, balla cum'è ninfi di a terra. Ninfi maridi famosi:

  1. Galatea - a so storia di u veru pattu hè chjamatu da u filchese Philoxen in u travagliu "Ciclopi". Nereida hà amatu cù Aqeeda, u figliolu di a ninfa Semitis, ma u Ciclopi Polifemiu, anch'ella assai in amore da Galatea, in a furia scumpigghiava a roccia da u vulcanu Etna è si chjude l'infallu. Una piccata, nimfa facìa turnata u sangue di u so amatori in u fiumu Aqeed.
  2. Amphitrite hè a donna di u maestru di i mari di Puseidonu. Hè stata venerata da i grechi in parechje cù u so maritu è ​​rintra cun ellu in un carru pruduttu da i novi.
  3. Panopeia hè una diva di mari, chì i marineri usanu duranti e timpeste forte, per guadagnà a prutezzione è a prutezzione.

Ninfi celesti

Ninfi sò tuttu a bellezza di a natura, inspirata da e persone. Maidens Celestial Les Piumati sò i figlioli di u Titan Atlanta è i Ninfi di l'Occidenti di Pleione. Originamenti servevanu a dea di caccia Artemisa, l'accumpagnò in viaghju. In un periodu dopu, i grechi antichi trasfurmavanu in ninfi celesti. I so nomi, stampati eternamente in u nome eponymous di a Custellazione Pleiades:

Ci hè parechji miti nantu à a trasfurmazioni di i soru:

  1. Pleiades, intristiati da u destinu di Atlanta per manteneu u firmamentu tutale, dicisu di intruducirle suicide per esse cercati à u vostru babbu babbu.
  2. Atlasu, chì hà participatu à a lotta contru i deuses, hè statu scunfittu è, cum'è punizioni, hè statu cundannatu eternu per pruvà tutta a càrnia di u firmamentu. In l'absenza di titaniu, u cacciatore Orion cuminciò à perseguite è pruiezioni pè e so fieri. I Piumati viaghjavanu à i deuses per aiutà, è Zeus li disprezza, è diventenu torna setti colomu, cù u cunvenzione chì l'avaranu un beie celestru: l'ambrosia.
  3. Un altru mitu dice chì da a persecuzione di Orione, Zeus aiutò à i Piumati - li cunvertiti in una constellazione, è Orion hè punitu da diventà una custellazione di Orione, in u guise di chì ellu persequiteghja i Plèiades, ma maiò li ghjustemu mai.

Ninfi di e muntagne

I muntagni, grottoes, gorges è caves sò casa di un altru tipu di ninfi - Orestiada o Oread. I dimònii di muntagna sò riuniti nantu à a meditazione à e rocci, patroniati da i minori è i pastori. U rapprisentante ben cunnisciutu di u oreadu hè a bella ninfa Echo, secondu a legenda, maldi da l'amata d'Olimpo - Eroe . A moglia di Zeus hà pigliatu l'Eco in u fattu chì hà distraitu a Hera mentri u cuniatura hè stata divertita è ingannata nantu à ella cù ninfi. Hera strippò a so voce, è ùn pudia parlà prima, ma solu l'ecu l'ultimi sonu di e parolle di quelli chì avìanu parlatu.

Ninfi - mitulugia

I divinità più lùangui di e ninfi ùn sò micca immortali, a diversione di i dii, ma a durata di a so vita pò cumprà à 7000 anni, chì in u persone di persona di pare à l'immortalità. In a mitulugia, e vèrgini bè cù a natura, chì sò più bassu in a classa di i dii, ma coopera cun elli, esercanu a so influenza in elli è participanu à diverti ferries è cunsiglii. In l'allianza entre ninfi è dii, nascinu l'héros, i novi dii è entenze mitologichi. I Grechi dotate e numme cù diversi superpowers :

Ninfi in a Mitulugia Slavica

A ninfa eslava in u folklore russu hè una sirena, una bordura femina è una vilia. Eccu i tempi antichi di natura, à u cuntenutu di l'antichi ninfi grechi, ùn sò micca intarrii d'amici è spessu sottumessu ostili a ghjente. Duranti a vita di a vèrgine, sapianu una destinazione amara: erani ruvinati per l'omi, mortu prematuremente prima ch'elli anu maritatu. Sirenidi sò stati assuciati cù u cultu di a fertilità in l'Slavi, è ci era una celebrazione di Rusalia, hè struitu chì i ghjorni sirene è i watermani riunione in ballu round - hè impussibile di travaglià in u campu, perchè in còllera puderanu tramitti tutte e cose.

Ninfi in a mitulugia greca

I ninfi di a Grecia antica hanu sviluppatu una tremenda influenza nant'à i dii, certi volte sustitevuli cù ei mariani, l'altri sò diventati essenziali è i deuses eseguite a so opinione - ùn pudete micca discutiri cù a natura. I più impurtanti eranu ninfi di fonti d'acqua è questu compendiu - l'acqua hè a fonte di a vita. Ninfi, famusi è stampati in a mitulugia greca:

  1. Kinosura - hè stata in infermiera di Zeus, chì sparì in ella nantu à a muntagna di Creta durante a persecuzione di u Babbu Kronos. Zeus, sintìannusi un sensu di gratitenza, a misi u celu in forma di una constellazione di u Little Ursa.
  2. Daphne - u mitu di Apollu è a ninfa Daphne hè unu di i più populari è amatu da i grechi. U diu Apollo sottumessu u ridicule di Erota cù u so arcu è frecce, per quale ellu hà decisu d'insignà a lezioni è a fegate cun freccia di l'amore per a picciedda di a muntagna Daphne, è u so core hè stata cun freccia di dislike. Apollo, chjappi cù sentimenti, cuminciò à perseguite una ninfa è Daphne prigò à a mamma Gea chì hà cambiatu a so apetta - perchè ci era un arbre di foglia. Diu di a luce, in memoria di u so amatu, proclamò u laurel cun u so saggiu arbre. À l'stati di scultori antichi - a corruzioni di luneta hè unu di l'attributi di Apollu.
  3. Ninfi di Dodon (hyades) - cresciutu è nutatu u diu di l'enoteche è tutta a vegetazione di Dionisiu. In gratitù, Dionisiu dumandò à a sorceressa Medea per fà eternamente ghjovana. In una versione diversa, Zeus a misgiulò nantu à u celu in a forma di un raccordimentu strisciatu di Hyades. In a Grecia moderna, hè sempre credu chì quandu u clustru d'Hyades si faci visibili, questu hè u principiu di a stagione in spiaghja.