Magic wand - cume si creà è quantu utilizà?

I casamenti in u quale u cuddaru magicu è citatinu sò cunnisciuti da parechji di a zitiddina prima, postu chì hè un attribu indispensabile di friddi, maghi è altre criaturi magicu. In questu casu, un gran numaru di e persone tendenu à esse u so propiu di stu subjecte in a vita verita, ma hè pussibile, vale a pena cumprà.

Chì ghjè una varula magica?

In u sensu mudernu, a varula magica hè un pruduttu di una dimensione petite chì sia accurdata di l'energia màggica è a cunsigghiate à u cannelellu chì vulete. U macchina hè un ughjettu, u prototipu di u quale hè un staff, un staff è un cetru. Eranu attributi inalienábbili di i Magi è i curotti chì facenu funzioni magichi è sacri. Cù l'aiutu di l'aiutu, hà fattu a guariscenza, cambiatu u clima, mancunu l'spiritu maligni è cusì.

Ci hè una varula magica?

Cridilu in l'esistenza di magia o micca, questu hè a decisione di ogni persona. Pudete truvà parechje contatti di e persone chì cresce in e forze lampone è scuru, creanu elementi magic, rializate i rituali è cambienu a so vita cun l'aiutu. I Psychics è magichi sò sicuri chì a vandra magica esisti, è se una persona crede in magia, da questu puderebbenu di fà cù e so mani.

Ùn cuscu chì cose cù l'aiutu di l'articulu magicu creatu pudete duperà grandi miraculi. À a trappula di una varula màgica ùn pò micca trasfurmà una persona in un crapau o rid di u mondu di tuttu u male. Per aiutà l'altri populi, avete bisognu di prutezione è sviluppà a vostra forza. A vaghjina pò esse usata per cambià a so vita, per esempiu, aiutà à passà passà esami, rinfurzà a salute, amare l'amore, hà sviluppatu un potencial internu è cusì.

Chì vede a vandra magica?

Hè impussibile di precisa di qualcosa chì una vaghjera màgica ùn deve parechje, chì u pruduttu duvere esse individuu, è ogni persona hà u dirittu à cambià in modu di modu cambiatu è migliurà l'apparenza di stu arte magicu. Una vera magia vera hè un pruduttu creatu da i so mani. Pò esse appiicatu à qualchissia rimborsu, ma ferma in mente chì ogni figura hè a so energia. Parechje cuncepimentu scuddelle cù i simboli runi, u principale hè chì a so energia vi cunte e so sensazioni.

Tipi di màrti magichi

U criteri principali per quale pudete distinguish magic wands - u materiale da quale hè fatta. L'artighjani ponu fà da a petra o u metalu, a cume principal hè di fà u materiale naturali. Scuprennu quale sò i maghi di magia, nota chì i più populari è boni faciu sò prudutti di legnu. Per selezziunate una ramu, hè necessariu d'acordu cù un nùmmuru di règuli:

  1. U bastone scegliu deve esse un naturali indispensabile, perchè a forza vita di l'arbre hè cunservatu in questu, perchè deveru andà à u boscu o parche à ricerca. Avè chì l'arburu posti in a cità è in i siti contaminati sò energia debboli. Hè impurtante ùn mancà un pani magicu magicu, spruce è aspen, quandu l'arbureti l'armenu.
  2. U ramu hè pruibitu di rumputu, perchè "morre" è perdetta tutte e so forza. L'arbre deve rinvià, perchè avete a vede à i vostri pedi, facennu scelta. Prima di inizià una ricerca, hè cunsigliu chì vultate à u boscu è fate una prumessa di utilizà solu per u benefiziu di l'altri.
  3. A magica magica hè l'oggettu màgicu ndividu, per quessa deve esse misu. Per fà quì, prima selezziunate u ramu cù un ochju, è dopu, pigliate in manu, cercle u to ochji è sentate a so energia. Una stonda si si a ferita pari chì hè a continuazione di a manu.
  4. Assicuratevi o ringraziri l'arbre, avèndulu, per dà un pocu di a so energia.

Cumu fà una vera magic vera?

Sceglite u ramu chì portanu a casa, è mette in un locu sicretu per un ghjornu. Hè necessariu per esse saturatu cù energia. Ci hè una struzzioni simplici nantu à cumu fà una vaghjera màgica:

  1. U rituali di crià un attribu màgicu ùn deve esse solu solu. Hè impurtante chì nimu a vede prima di u tempu di a so cunsacrazione.
  2. Limpì a filiera da a cerva, è fate cù fugliale. Durante questu, hè bisognu di leghje a trama.
  3. À a basa di i bastone, aduprate una unghie, u tornu o un chjave, fate un pirtusore. Fate tutte di curazioni per ch'ellu ùn fà micca chjappà. Per creà una vandra màgica creata da sè, hè necessariu d'utilizà u core magicu. Pò esse, per esempiu, una piuma chì a riflettila cù u putere di u ventu, un cristalu chì dà l'energia di a Terra, un carbone hè un simbulu di u focu, o una scala di pesci chì incorpbe u putere di l'acqua. Sceglite un ughjettu, fucalizà nantu à i vostri elementi.
  4. Dopu chì l'ughjettu hè colpi in u ramu, hè bisognu à chjude l'ombra. Per fà questu, utilizate un pezzu di legnu o una pasta salata mezclita in l'acqua sagrada. Hè impurtante chì segellate u pughjale cù a lettera iniziale di l'elementi di u patronu (A-air, air; E-earth; terra; W-water; F-fire; fire);
  5. Hè ricumandemu per capce a vernate finita cù l'oli essinziali naturali è u mette in un pane. A scopra in un locu sicretu finu à a luna scura più cercana.

Cumu carricu una varula magica?

In u piriudu di a luna sera, hè necessariu di dedicà l'oghjettu màggicu in modu chì principia a travaglià. Per fà quì, segui i struzzioni di rivoluze a vaghjella màgica:

  1. À u tavulu si sparghjianu a tela bianca, chjama una candela è dicen: "Guardi, assistente è custodianu" .
  2. A candela hè stata dispunia in l'acqua è sipoltu in terra. Dopu questu, a varula magica pò esse usata in ritu magicu.

Cumu conjurer à una varula magica?

L'attribu màgicu finitu pò esse usatu in rituali diversi, cum'è ùn solu cuncentra l'energia, auminteghja è u diri in u direzzione bona. Ùn ci anu micca bisognu spiciale per a magica magica è pò esse usata in ogni ritimu magicu, per esempiu, di parlà l'acqua, per quale puntu l'ogghjettu màgicu nantu à u liquidu, pè disperse di a malatia, toccu u pegnu à u locu di u prublemu, è cusì.