Cumu si capisce u grecu dii?

I Greci dotate e so dete diventate cù una varietà di funziunalità, micca allevatu à l'animali umani. È se i grevi dii eranu cusì similar à i persone, a quistione induve eranu, dumanda una risposta - in a populazione di stu paesi assulanada. È in parte hè curretta.

Deuses di l'Olimpu di a Grecia Antica

Sicondu i miti survivati, i dii più impurtanti di a Grecia antica viviunu annantu à u Monti Olimpu, sopra sopra u nivellu di u mari per quasi 3 km. Li dei grechi anu cunsideratu i dieti greci Zeus è Hera, i so figlioli - Hefesto è Ares, è ancu Athena, Artemisa, Apollo, Afrodite, Demeter, Hestia, Hermes è Dionisiu. Circundente hà ancu campatu l'aiutarii di i dii - Iris, Hebe è Themis. Questi dii è diessesi vittiru persone da una grande altezza è spessu interferiti in a vita di i mortali ordinali.

I dei Olimpiadi sò sempre ghjovani perchè l'ambrosia, chì i pumini purtàvanu di l'ortu di l'Esperidi. Dopu campà centu anni, cercanu constantement di truvà un novu divertimentu. U risultatu di queste ricerca hè interferma in e vita è destinazioni di e persone, numerosi averebbe amoroso è una gran numera di zitelli illegittimi. Ci era ancu una relazione cumplicata trà i dii di ellu stessu: sò stati amichi, disputa, intreduce intrigues è cunciliate l'altri.

U Monti Olimpu - unu di i posti più pintoreschi in Grecia. E lustru di i boscchi cù l'arburi di u vignetu cuniferi è di u vintu di eterni eteri ricchi di erica è di mirtu, numerosi animali è paesi - tuttu questu piace à i dii Olimpichi è li garantissi l'immortalità. E a morte di i dii di a Grezia antica hà causatu una intreduzzione ruda in natura è a vita di a so populu.

Induva chì u restu di i dii di a Grecia antica vivi?

No tutti i dies significati di a Grecia antica vissinu nantu à Olimpu. Home à Puseidonu era l'oceanu, à u fondu di u quale era custruitu un palazzu assai bonu, è u regnu di l'oltre vita, Hades hà stati in u so regnu sutterra. E, anche u fattu chì certi miti "prescrive" questi i zitelli Zeus annantu à l'Olimpu, hè sempri più lògicu di presumintari ch'elli vintu in l'elementi chì eranu guvernati.