Diu di u sole in Egittu

A religiùncia di l'antichi Egizziani era basatu annantu à u politeismu, questu, polytheismu. Ra hè u diu di u sole in Egittu. Era a figura più impurtante in a mitulugia. Oltre fù identificatu cun u diu Amon. L'egiziani cridiani chì u nomu "Ra" hà un certu potenzu màgicu. In traduzzione, significa "u sole". Farauni egiziani era cunsideratu figghi di u diu di u sole , dunque in u so nomu a particella "Ra" era spessu presente.

Quale hè u diu di u sole in l'Anticu Egittu?

In generale, Ra hè cunsideratu un diu di parechje persone è in parechji partijiet di l'Eggittu puderia esse rapprisintatu di modu diversi. Curiosamente, l'apparizione di u Diu di u soli puderia esse diverse secondu l'ora di u ghjornu. Duranti u sunrise, Ra era imaginatu com'è un zitillùcciu o un vapeur, cù una pelle bianca cù spazii negra. In u ghjornu, pareva esse un omu coro d 'un discu solidu. D'alcuni testimonii, Ra era un lionu, falcu o chacal. À a sera di a notte è a notte, u diu di u sole da l'antichi Egizziani hè statu ritrattu cum'è un omu cù a testa d'un ram. A più famosa è difesa hè una persona cù una testa falcu o un faraonu. Spessu, Ra personificava l'acellu Phoenix, chì ogni leve anu chjappu in cinni, è in a matina hà resuscitatu. U paese hè stata adurata da l'Egiziani, cusì ci avianu crescenu in issi prudutti privati, è imbalsa.

E persone cridianu chì in u ghjornu, Ra hà trasfirutu sopra u fiume celestiale nantu à una barca chjamata Cuff. Versu a sera, diventa un altru navi - Mesektet è quì sopra viaghja per u Nilu sottu. In u regnu scura lluite contra a serpente Apopa è dopu a vittoria torna à u celu. A ogni diu, l'egiziani hà cunsideratu un locu di residenza, perchè a so propria casa era a cità di Heliopolis. In questu era un grandilòmpu templeu dedicatu à u diu anticu egizianu di u sole.

In u locu di Ra vineva altre deity responsabbli di u sole - Amon. I so animali sagri anu cunsideratu cum'è e pecuri è l'oca - simboli di saviezza. In parechji imagine ammoniche hè rapprisintatu in l'imaghjini di un omu cù a so testa. In i so mani sò un cetru. L'egiziani reverendu Amon è ancu un diu chì aiutanu à a vittoria. Accuncià grandi temples per ellu, duverebbenu celebreni festioni dedicati à u diu di u sole.

I simboli di u diu di u sole

A significazione mistica hè stata attaccata à l'ochji di u Diu Ra. Eranu figurati nantu à temi diversi, per esempiu, nant'à navi, tombi, robba è in parechji amuletini. L'egiziani crede chì l'odiu dritta, deprezzatu principalmente in u rolu di a serpente Urey, puderia scunfighja una muntagna di l'anziani. L'ochju persu era dotatu di capacità magichi per guariscenu malatie serii. Questu hè evidenti da parechji miti chì anu survigliatu à u nostru tempu. Molti miti sò cunghjuntati cù l'occhi di stu Diu. Per esempiu, secondu una di elli, Ra hà rializatu u mondu è a terra, è populassi cù i pòpuli è dii. Quandu u diu di u sole addivò vie, i mortali organizzaru una cuspirazione contru à ellu. Per punisce li, Ra scacciau l'occhiu, chì hè stata turnata in a so figliola, chì trattà cù e persone disubbidienti. Un altru mitu dice chì l'ovu drittu Ra hà datu a dea di divertimentu, è à u ritornu hà avutu per pruteggà da a serpente Apopa.

Un altru signu significativu di u diu di Diu - Ankh, chì in a traduzzione di l'egizianu hè chjamatu "vita". Ellu presenta una croce cù un ciclu in a cima. À parechji imagine Rà stà stu simbulu in i so mani. Ankh cunnessa dui ogetti: una croce means life è un cerculu o un loop hè una eternità. A so cumminazzioni pò esse interpretatu cum'è una cumminazione di aspetti spirituali è materiaifici. Anghjuli di Ankh per amuletini, chì cridinu chì hè quella chì una persona estende a so vita. In parte cun ellu enteranu u pòpulu mortu per esse sicuru chì in l'altra vita, seranu accertati. L'egiziani crede chì l'Ankh hè a chjave chì apre u porte di morte.

Ogni simbuli di u diu di Diu includenu una piramide, chì puderia esse assai diferenti in quantità. Un simbulu populari hè l'obelisco, chì hà una piramide cù un discu solidu.