Cumu per causà una fata di i desideri?

Probabilmente, ogni persona sunnera chì i so brami sò fatti. Per quessa, per esse realità, pudete dumandà aiutu di e forze invisibule, per esempiu, per causà a fata di i desideri, postu chì si fa riferisce à e forze brillanti chì aiutanu à e boni pòpuli. Per uttene u risultatu, hè impurtante di crede in u putere di a magia è articuleghja clarificate u desideriu . Chjamate nantu à u spiritu hè necessariu in un bon animu, perchè alcuna negativa serà un fattore ripulsivu. Fate ùn pò micca solu cumprendre u desideriu, ma ancu avè cunsiglii cumu per esse di una situazione difficili.

Cumu si chjamà i fiancelli vole in casa?

Per stabilisce u cuntattu cù a fata, bisognu di pittura brillanti in colori brillanti, situati frà fiori o vicinu à una laguna. Aduprate culori brillanti, perchè u disegnu hè colmu di energia positiva. Se ùn pudete sculacciate, pudete fà una applicazione o un collage. Quandu l'"obra maistrale" hè stata finita, fate finamente a foglia è a puscia sottu à u pilone. Prima di voi dorme 3 volte di dì u desideriu cherished.

Cumu evucuzà a fata di i desideri in a tarda?

Prima di principià u rituali, avete bisognu à intruduce à u desideriu, ùn ci vole micca avè parechji penseri stranieri in a vostra testa. A dumanda vole esse seriu, cum'è per l'amatori ùn vanu micca. Pi pigghiari scrive nantu à un pezzu di scrive carta. Per fà a ceremma, preparanu sedia, una sedia, 3 fette di zuccheru è 3 platti cù l'acqua neve. Scrivite cù u desideriu di mette in u buttegui da a robba. Pigliate a tela è cullucate un cìrculu annantu à u pianu. In u centru locu una sedia, micca i so platti è u zuccheru. Intrecate nantu à una sedia è dicendu trè volte:

"A vi dicu una fata di i desideri, svegliate da un sognu, ancu per un minutu venenu à mè."

Allora dice in alta voce u dissenu è dissolve in ogni platinu un pezzu di zuccheru. Avà ferma d'aspittà, finu à chì a fata fate un desideriu. In genere, u ritu pò esse realizatu nantu à ogni ghjornu, ma u risultatu massimu serà durante u pianu di luna sera.

Cumu possu fà una bona fata di i desideri nantu à a strada?

Siccomu spiriti amori a natura, hè megliu cumporta un ritu in un parcu o un parcu. Prima di prucederà, in un ambiente tranquillu, scrivite nantu à carta u vostru desideriu. Anu bisognu di preparà una piccula campana. Quandu vene à u parcu, pigliate una foglia cù u desideriu in a manu diritta, è in l'altre - una campana. Walk 3 volte in un cerculu, cun un diametru di 20 passi. Pare, piacèvule à a fata, è dumandà à cumpiendu u desideriu. Allora, in un sussurru, leghjite e parolle persunalizate, pronunzianu ogni parolla, ring a campana.

Cumu puderà invià una fata di i desideri à a notte?

U rituali hè tenutu à a mezzanotti. Per ellu, piglià 3 candelli, un vetru d'acqua è dolci. Pone a candela in un triangulu, è mette un vetru di acqua in u centru. Cerche a finestra cù cortini, andate à u vetru è dicenu un missu per chjamà a fata di i desideri: "Fate vole vene, vi mostra."

S'ellu hè u ritu hè successu, eppo rippli saranu nantu à a superficia di l'acqua. Immediatamenti dopu à quessa, dittu in altamente u desideriu. A ringrazziari la fata, abbandunassi un dulce per ella nantu à l'armadju. Ùn fate micca rituali più di 2 volte à u mesu.

Cumu si chjamà un veru fiancali fessite in ogni mumentu di l'annu?

Ci hè rituli cuncrettu per questa o quella stagione:

  1. Spring . Pigliate un pocu di pisci in ogni pianta è piacèbelli in una gaze mullita. Quandu i frutte parechje, i mette in a terra. Quandu a pianta vini è fiore, dicenu à questu 3 volte u disertu. Hè megliu per fà quì à a sera.
  2. In l 'estiu . In questa stagione vi valuru a preparazione di una puzioni per a fata. Cunnette e boli pranziusi negri, bianchi è bianchi, e ciliegie. Da elli hè necessariu di acquistà u zucchero è fuddinu. I boli rossi , fremuli l'acqua fogara è cocilu per ora. Dopu avè filtre l'infuzione, mischjà cun u zucchju è una piccula cantata di meli. Aduprà a bieraire da ogni matina, è à a notte un fugliale nantu à un platu largu è mette nantu à l'accusentu per a fata, guessendu u desideriu.
  3. Autunno . Fate un bòie fora di a frasca di muntagna è l'appìanninu nantu à u lettu. Caminendu à lettu, pensanu sempre di u listessu disiu finu à quessa vanu.
  4. Winter . Sceta una carta per a fata, scrivi i saluti è u vostru querariu cherished. Pudava a spedizione in un envelope, è u prugettu nantu à l'arsuariu.