Voices in a testa

Molti cresinu chì, se una persona senti cù voce in a so testa, ùn hè micca sempre u male. In certi casi, tali desviazione indica a capacità extrasensoriale di una persona, ma questu hè rarissimu. Questu chjamatu clairaudience. Parechji persone inzucati percive u voce internu cum'è i so pinsamenti è solu in u tempu, in circunstanze diffirenti, capiscenu chì questu hè micca bellu.

Chì si aghju intesu voce in a mio cundanna?

Parechje ghjente pò dì chì hè urdinatu per andà per un psiquiatre, ma se sente assai, è ùn sò micca alcune anormalità, pudete accettà parollate, perchè ghjè dotatu cun rigalu especial. Sona pò esse in parechje diversità, è a menti subkonzientu i percepinu in u so modu. In generale, pudemu distinguish una classificazione accunciata di vuci similari:

  1. Mantene . Grazie à elle, una persona pò piglià una figura definita per andà per attru in questa o questa situazione. Avvenenu di u periculu mortuu, sò stati ripreshi in lezioni di cunsiderazione è aiutanu à fà a scelta bona. Vozi similari in a testa sò un donu è chjamanu ancu intuizione o u settimu sensu.
  2. Evili . Tali voce in a so ghjustizia puderia micca solu periculu una persona è a purtalla à un hospital psiatriatariu. Spessu si usanu forza di causari qualunqui ferita o à purtà à l'altri populi.

Ci sò i persone chì sèntenu voce in i so capelli prima di vanu à dorme. Tali funzione ùn hè micca cunsideratu una patologia, ma solu mentre ùn viranu micca u situ psicologicu normale di una persona. Oghje ch'elli ponu esse spiegati da u fattu chì quandu si andate in dorme, una persone accumincia a scroll through the events of the day. A basa di questu, si suscitanu una vuci, a reazzioni di u so ritrattu stituitu, cunzidutu abbastanza normale.

Parechji sò interessate nantu à a liberazione di e voce in a testa. Ci sò dui opzioni. S'ellu hè un rigalu di clairvulenza, in questu casu hè solu d'accettà. Quandu e voce mette cunfortu è causanu altri prublemi, vale degnu vede un medico.

Cumu apre a voce chjaru in u to capu?

U rigalu per genere hè cunsideratu cum'è u più forte, ma ogni persona pò esse diventatu cù eserciti speciale. U primu aduprà per fà distinchjà entre a vuci interna è i penseri stessi. Se pensate chì avete qualchì infurmazioni in extrasensore, vale à vapeur, è dumandate questu induve vene è ciò chì significa. Grazie à un tali analisi, unu pò mantene a subjectività. Hè necessariu di dicenu dunque quandu l'appassi per eseguisce è entene a voce hè difficiule è si pigghià assai tempu. Hè impurtante per esse pazienti è avè a fede in successu.

Per sente a voce interna in a testa, hè cunsigliatu per esercitassi tali:

  1. Cuminciò cù a apertura di l'ore internu. Hè necessariu per andà in un locu fugliale, per esempiu, in un parcu. Truvate una buttrega induve si senti cusì cunfurtata. Certeciate l'ochji, rilassate, respite bè. Pruvate d'aghjustà i vostri arbe, pruvate per aghjunghje sona distanti. Ripetennu a cume qualchi parolle, pruvate d'imagine u so aspettu, età, etc. Scopra di distingue diversi spezii diffustamenti à volta. U più impurtanti - fate u soru di u soru è cuncintràrisi. Questu esercitivu vi permette di furmà un ore fisicu per riceve l'informazione à diversi livelli, è questu hè aiutu à sente a voce interna.
  2. L'appressu successu à u sviluppu di l'audizione internu. Arrange in a home, in una pusizione còmicu, rilassate è cumincià à respira ind'u prublema. Puderanu chì una luminu bluizzata attruva in a gola, è siu in tuttu u centru di gocera. Hè in questu locu chì una persona hà acquistà l'accessu à a clairvulenza. Fai una domanda, ma mantene a riflette à u lume. In fine, avete sentutu a risposta. Per eseguisce stu manipulazione hè, per esempiu, davanti à una reza rispunsevule. Fai a dumanda, chì succede nantu à ellu, ecc.