Malati cardiichi in i zitelli

Tutti i genitori futoni in u piriu di aspittà à i so figlioli sò teme chì ellu pò esse natu cun a presenza di prublemi seriu di salute. Sfortunatamente, nuddu nimu ùn hè immune di questu, è ancu in a famiglia più prusperia, pò esse un figliolu o figliola cù malformazioni severi intrauterinali.

Cusì, in particulari, circa u 30% di i zitelli chì nascinu cun qualsiasi disordini di u sviluppu, i travagliu medizionu diagnosticavanu a malatia di u congenital, o CHD. Hè sta maladie chì mantene a pusizione di pusizzioni trà e cose di morte di i zitelli nascitevi sottore à l'età di un annu.

In questu articulu, pruvamu da capiscenu perchè i zitelli nascenu cù malatie di u coru, è cumu per diagnostichi di sta malatia seriu è periculosa.

I causi di a malatia cardiac congenital in i zitelli

A malatia di u ciuperu Intrauterine hè a più spessu diagnusticata in i zitelli premature, ma chistu ùn significa micca chì un zitellu nascitu à tempu ùn pò micca avè nunda. U più cumune trà e razze chì pruvucà u sviluppu di l' UPU, indicanate a seguente:

Invece chì sta sta malatia seriu quasi sempre in uperu, deve esse capitu chì i difetti di u corpu in i zitelli sò ancu cumunitali è acquistate. A maiò parte di questu hè stata per una pepite di endocarditis reumatica è altre malatie cardiac.

Cumu ricunniscenu a malatie coriu?

I sintomi di la malatie coriu in i zitelli sò guasi sempre sempre in u primu ghjornu dopu à l'apparenza di migghiuri à u lume, ma a malatia pò avè un caratteru sicuru. Comu regula, i seguenti simprici sunnu osservati in un zitellu sanu:

Se tenete sti simpatici, bisognu di vede u so babbu più prestu. Quandu cunferma u diagnosticamentu di "malatie coriu" hè assai impurtante per piglià e misure necessarisi in tempu oportu, postu chì sta pruspettiva in questa situazione pò purtà à morte.