U cunsumu calori

A megliu scelta per pèrdite pisu o mantene in forma, hè a dieta di equilibriu dati . Per ùn micca di sopraghje u corpu, avete bisognu di calculà u cunsumu caloria per ghjornu. Ogni persona hè un metabolismu individuali. Cume spessu vi vede eddi chicchi chì manghjonu assai è ùn avè micca megliu o chinu di donne chì deve manghjà macaroni extra - è digià un ingrossu significativu in u pesu. Questa hè una materia di metabolismu è cunsumu caloria.

Consumo di caloria mediu per ghjornu

Ci hè un minimu necessariu di costi di energia, chì permettenu una persona per esse. Ancu sì ghjornu alla ghjornu, senza nunda, u corpu passà a energia di respira, circulazione, digestioni, etc. Naturmente, ancu in questu casu, u cunsumu calori di u calore saranu individuali, ma da circa 1200 à 1600 calori. Per quessa, tutti i dieti spettate, chì u so valore di energia hè menu, pò dannu enormement a salute.

Ci hè un regnu in generale per passà pesu cun simpaticu è micca di scuntà u corpu. U cunfortu hè cunsideratu per esse a perdita di pesu da 300 g à 500 g per simana. Per fà questu, hè abbastanza per riduce u racionu da 400-500 kcal, mentre chì u valore energeticu totale di i vostri platti deve esse più di 1600 kcal di u ghjornu.

U gastru di caloria per ghjornu hè tutte e diversità di l'omi è di e donne. Genetica causa di u fattu chì u corpu maschile anu più massima musculaire, chì ùn solu ùn facianu fà masculi fisicamenti, ma dinò necessa più energia. I femini hannu una massa di grassu (cumparendu à l'omi, cum'è un percentariu). Questa hè necessariu per u funziunamentu standard di tutti i sistemi hormonale, è ancu per i zitelli chì sò. U rolu storicu di a donna-guardiastru di a chjave ùn implica un grande attività di mutore. Forsi hè questu questu quì l'ingestazione calòmicu pianu per ghjornu pè e donne hè assai menu quantu per l'omi.

Factors chì afectanu à ingesta calurica

Un indicatore impurtante chì influene u gastru di calori hè età. A persona più grande a persona, u più prestu u so metabolismu. Eppuru, ci sò casi chì i costi di energie per furnisce u corpu di u ghjovanu sò più bassi que di e donne anziane. L'età ùn hè micca l'unicu fattore chì face u cunsumu di i calori.

In più di l'età, ci vole à piglià l'altura è u pesu, è u percentualità di i musculi è u grassu, almenu apprussimati. Per esempiu, pudete cunsiderà parechje zitelli, chì l'altitudine è u pesu sò u stessu, ma a quantità di grassu in u corpu hè diversu. Hè faciale fà sapè ancu visualmente. Cù ecumenu per u pesu è u pesu, una ragazza cù una massa di massa musculaire ferma più belle. Hè statu longu deve cunnisciutu chì i musculi sò quattro 4 volte più di pisu per kilogrammu di grassu. In altri palori, occupanu assai più volumine in u spaziu. Inoltre, per furnisce i musculi cù l'energia necessaria per u so funzione propria è funziona, si passanu assai kilokalorii chì in furnisce l'attività vitali di u stessu pisu di grassu.

Un altru fattore impurtante chì determina u spaziu calumariu mediu di u ghjornu hè a professione. I costi di l'energia di i persone chì travaglianu in l'uffiziu o in u situ di a cuncipitu seranu radicamenti diverse. Ancu se u crescita, u pesu è l'età fistinu. U livellu di fìsica L'attività pò esse bassu, chjuca, mediu è altu. À un liveddu bassu, a ingestora calurica per ghjornu serà a più chjuca. A più alta l'attività di una persona duranti u ghjornu, più energu averà.

Ci hè dui modi principali per aduprà a vostra ingestore calòmicu, avete bisognu di movimentu di più è manghja à a ghjusta. I pranzi più frequenti in porti picculi fornitu un bonificatu di u metabolismu, chì tocanu à u spessu a gastru di calore di u calore di u calore. Inoltre, ricordate chì quandu più mossa, più energia gasta.