Cumu supira u timore di impegnà un vittura?

A maiò parte di i cunduttori di i principianti femine passanu e so primi metri (metri, nisna chilometri) in un carpatu cù cù u so babbu, fratellu, maritu, o solu un cumpagnolu di a guerra fideltà chì ùn falla micca. Chì ghjè com'è un risultatu? Tandu, invece di firmà à u signu "Dopu", frenu ogni scutech chì i vostri mùsiche maestru.

Questu, per suprattuttu, vi salva da i pardini nantu à a strada, ma hè ghjuntu in u scantu , chì rinascia in un instinctuale condicionale, i cani di Pavlov - "avete bisognu di quandu u chjosu à mè". È ùn avete micca spurtatu cù a cuncenza di e regule di a strada, ma per piace u maestru.

Tuttu chistu vene a un veru timore di guidà un caru, per quessa, una semplice manca di cunfidenza chì puderete, o più precisamente, a certazza chì ùn pò micca.

Ci sò parechje variazioni nantu à a suprana u teme di impegnà un vittura, quellu chì dipende da u vostru prublema persunale. Ma dicemu francu: tutti i novizzi di novu pruvucatu u so propiu scantu secretu, chì ùn và micca in finu ancu cù centu mila milla di chilometri.

I più porsi di guidà un caru

Prima di tuttu, ogni donna à a rota ùn teme à fà qualcosa è hè abbia per ellu da l'esperti di trafficu. Certu, li culpèllanu tuttu per u fattu chì "a donna hè conduzzione". Hè da questu è avemu da principià, in ogni situazione, ùn averebbe micca impurtendu l'opinione di i vitturie si ùn fate micca qualcosa chì viola i reguli di u muvimentu o ameciade a so vita.

In ogni modu, nantu à a strada per i pruduttori circundante, hè necessariu di seguità - a vostra salvezza ùn hè micca solu in u vostru, ma ancu in i so mani. Ùn avete sente i so abusu, ma vedi u muvimentu.

U secunnu sensu pupulari hè cunnessu cù e dimensioni di u vittura. Tuttu hè naturali: d'ayer, tu erate 167 cm è 55 kg di pesu, oghje nantu à una tonica cù i paràmetri di 3.6 × 1.6 m.Superate u teme di impegnà u vittura in questu casu anu da pocu tempu, ghjornu dopu ghjornu, utilizandu à vultà , avemu deducirle à a circunferenza di un diàmitru cchiù granni. In u princìpiu, per calma, fracassa quandu un cammellu venenu à truvà nantu à una strada di dui strade.

Ci hè un altru scantu forte - teme di accidenti. Di sicuru, tu, è tutti l'altri pruvucatori, anche anzensati, sò teme di mette in un accident . Senti più cunfidenti è sopra u porsu di impegnà un carbu hà da aiutà à arregistramentu nantu à i corsi di contra-driving, induve hè insignatu micca cumu di pruduce, ma cumu si puderà manicurà. In altri termini, avete da travaglià tutte e situazione di situazione d'emergenza in a strada, è cumu se puderete esce da elli.

Per sentenu chì site guidate un caru, è ùn hè micca impegnante in una "direzzione ch'elli ùn anu micca", bisogni à apprezzà a meccanica di u vittura. Eppuru, hè avvoltava, ma solu sapendu ciò chì travaglia in u "cavallu" quandu si pressiona stu o quellu pedalu, pudete cuntu di ciò chì hè un veramente un driver è tuttu ciò chì succede à u vostru caru hè u fruttu di e vostre actions.

Inutile, u caru pruteghja per voi, "UFO", è voi, diventà un cunvocu cù l'esperanza, perchè chjamarà u pedal d'embrague "questa cosa".

Prima macchina

Parechje persone sò di l'opara chì u primu carru devessu straggiari è vechju, perchè ùn saria micca a vergogerie à rutti. Eppuru, quelli chì anu studiatu nantu à i vechji chì "ùn impediscenu" volenu l'analoghi cuncernate cù u so amatu, caru auturi straneri.

U caru deve esse amatu, finu à chì vene in ellu, avete a sensu chì hè tòia. Allora, puderete amparà a so tempore, diventà una mistresse, è questu hè veramente a risposta per vultà u teme di guidà un caru. In u vostru caricciu favuritu chì serebbe più cunfidendu, ùn anu teme chì "fatevi", è ùn "micca pensatu" per valdi nantu à tutti i pedalli è palisati com'è una introduzione - perchè hè u vostru è più di un sapore.