Cosa hè un abituu - hà abituamenti utili è preghjudiziu, a so prevenzione

Hàvitale - nantu à questu sughjettu sò assai afforismi è proverbiu. Cosa hè u costumitu - u scrittrici Mark Twain hà espressu nant'à l'urdinatore chì questu hè questu chì ùn vinaranu micca in a finestra, è solu educatu da u passu à u passu pudete torrente sottu a scala.

Qual'è l'abitudine - a definizione

Hàvitale - u mekanismu di a cumpurtamentu sviluppatu da u risultatu di repetizione repetite, diventendu automaticità - action on "autopilot". À u listessu tempu, e ligami neurale stabile si sò furmatu in u core, chì sò difficiuli di distrughjini dopu, questu hè u tempu. Hè belli è bagnanti sò furmate da u risultatu di rinforzu emittimu pusitivu.

Chì ci sò l'abitudini?

In a società, hè cunsideratu chì ci sò cunsiglii utili è prublemi. Ma chì per unu un hàvitu maleficu (per una sulicia, relaxazione è reste sò com'è morte), per altru hè a basa di una esistenza harmoniosa. Pò esse in un inesessuali dicu chì i costuli utili facenu a vita più saturatu è preghjudiziu, per a maiò parte, quelli chì lentamente aghjunghjenu a salute di una persona, a so creda in ellu stessu.

Oghji utile

Per avè i boni abiti hè u sognu di ogni persona sana, ma chì hè un usu utili? Eccu ciò chì duna energia è forza, porta una persona à l'uggettu è i sòvuli cum'è realità, allarga a vita è dà un sensu di cunfidenza in ogni ghjornu, una cosa chì si mantene a fiasentu trà i trisenzi di u situ. Abbiglii constructivi è sani:

Bad habits

Chì ghjè un ubici malintenatu o cellu? Piuttostu in a categuria di queste cadunu un omu ordinariu micca ideali, per ellu scrambleva, ma cuntinua a fà, perchè hè a "seconda natura". L'abitudine di "esse bonu" hè spessu nuduu, stà parechje spontanee è creativu. In a categurione di i malascimenti chì sò veramente distruttivi, quessi chì sò preghjudizie à a salute è pigliate una persona di a vita verita in illusione.

Qualessu sò i malasciute:

Cumu si sò abbitanti formati?

Hè statu u fattu pruvucatu chì i malasciamenti sò furmati più veloci di i sani, ma i meccanichi di a furmazione sò u listessu per ogni tipu di abitudini (sia l'abitudini di e persone ghjuchènduli o quelli chì si cunsideranu perdi) - a repetizione ripetuta porta à cunsulidazioni. Chì ci hè più incubatu in u mecanicu di a predilezione:

Cumu si liberà di i malasciute?

Cumu si libbratu di i malasciute in 3 ghjorni? Nimu. Prima di rimette di ciò chì impedisce, hè impurtante cuntene à quandu questu quì hè a vita. Riturnà mentalmente à u tempu quandu u fallimentu hè inveciuta è invece di cumpurtamentu di cunfidenza è di prublema, a cura hè stata postu in quellu chì oghje hè una parte "integrale" di u caratteru è ùn hè micca successu per 3 ghjorni. A strada serà maestrata da andà, hè impurtante di acchjunà u prucessu di ridivà di l'abitudine creativamente cù l'elementi di u ghjocu.

Chì pudete cunfidate in u prucessu:

  1. Compendenza chjara . Perchè quellu si rimuneru è ciò chì cultivà in noi per via di ritornu (u vacante deve esse cumpletu di qualcosa alternativa, ma utile).
  2. A responsabilità tutale . In u prucessu di ridivulà i malascimenti, pò esse interrupzioni, hè impurtante per cumprenderà è ricanuscià questu senza cambià a responsabilità à circunanzi esterni, e persone.
  3. Face a face meeting Quandu i sentimenti di còllera, disgrazia, irritazione, ingerimentu risanenu in sopra à l'altru, hè impurtante di capiscia chì sò sti emozioni sò, hè diventatu chjaru chì a persona hè statu suffucatu cù l'aiutu di l'abitudini.
  4. Averete u vostru imperfection . Iè, tutte e persone sperienze stu sentimentu, spessu u desideriu per l'ideale hè assai infieru l'autoestimu è cunsulazione hè servutu da a nicotina, l'alimentu è l'alcohol, senza nunda. Hè impurtante di passà à u vostru ritimu à l'aiutu è compate solu cun ellu stessu.
  5. Creatività . In i mumenti di una forte tentazione per retrocede, pudete fatigà u mo core addevu: "Aghju intesu, ojveremu dumane", mentre truvà una lezione per voi stessu in quale pudete scherzu.
  6. Time . À altri si vutaru, allura hè pussibule. Ricurdativi chì u puntu di u tempu quandu u pensamentu novu si forma è un uttellu utili a si pigghiaru - ùn ci hè anatumu andà imbattendu cù quelli sentimenti è emozioni da a vittoria annantu à sè stessu.