Cumu hè megliu esse maritatu?

Quantu credii è tradizione turnanu in a casuzza! L'unicu ciò chì almenu in parte cunquista cun elli hè chì, in generale, hè sempre stata quì. Ùn cunfruntenu u numeru di signaghji numeriati da u matrimoniu. Questu ùn hè micca surprisante. Dopu tuttu, u matrimoniu hè sempre datu immensu significatu, cum'è un attu di cambiamentu radicali in a pusizioni di l'omi è di e donne è di uguali (o ancu più) per una benedizzione per u nascita di i zitelli. Ùnce teme chì l'animi maligni o i ghjente malchieru pò pudè micca influenzà micca à u prucessu è di spoilsi tuttu, abbandunà u so impronta in tutti i costi associati cù u matrimoniu. Per esempiu, i porsi di l'ochju perchè, manifestazione in u costumbreru d'amparà a faccia di a sposa sottu u velu, è in l'alcune discepulente chì ricumpinsanu a sposa è u sposu in i canzoni "carol", affirmannu chì a sposa hè pocu fera, è u sposu hè quasi quasi disattivata. Ma tuttu questu, in fattu, hè superstition.

Li signali di cullabburazione nantu à quellu mese hè megliu di spusà si hè cusì crìdinu chì ùn puderebbenu micca maritari in un santu passatu o in maghju.

Hè quarchi cosa difficiuli di sculaccià una ligna da un signu è di supersticione. Hè megliu, per suprattuttu, per esse liberu di sti cosi da una persona è di ùn dicidarà chì mesi hè megliu casu, ma solu per surtite quandu tuttu hè vulutu. Ma s'ellu ùn hè micca travagliatu, sè vo vulete un kinde di cunferma di u vostru desideriu, chì dà a fiducia in a vostra decisione, perchè, sicuru, pudete turnà à i signori di u populu, ùn ci hè nunda di male, mentre chì i segni ùn cose micca u sensu cumunu.

In u quale hè megliu casu cù i segni populari?

I slaves sò più ghjesu Ortodoxu, ma parechji costi pagani eranu acceptati è "digeruti" da a chjesa, salvu ùn contradichenu a cume - a fede in Diu. Chì pò esse sbagli cù a pràtica di pancakes di cuccia o "larks" in a primavera, è cumu sso contradicen l'Ortissi?

Questi è i costi tradiziunali sò in parti adattazione à u calendariu di l'esiliu, cum'è a tradizione di a ghjesgia sò parzialmente rimpiazzatu à u calendariu agrariu agricultu lucale (esempiu di u testu - a cunsacratge di manzili à a Trasfigurazione).

Tradizionalmente, ùn hè micca abituale di sposa durante u ghjornu di iornu di ghjornu (è in un ghjornu - u mercuri è u venniru - hè pussibile!). Ci sò quattru ordini di l'Ortodoxu, quale dui sò micca transienti è dui chì passanu (per quessa, u so tempu, o ancu a lunghizza, cadunu in parechji ghjorni di u calendariu uriginale).

Non-transitory:

  1. Natale (Filippovki) post - da u 28 di nuvembre à u 6 di jinnaru - precede a celebrazione di Natale, chì si celebrà u ghjennaghju 7.
  2. Uspensky - di u 14 aostu à u 28 - preparanu i believers per a festa di l'Assunta di a Vergine. "Assunzioni" significa chì a mamma di Diu ùn hà micca morta, ma sò adurda.

Passendu (depende di Pasqua):

  1. Great - da u luni à a settima settisima prima di Pasqua .
  2. Petrov - principia una simana dopu à a Trinità è dura à u 12 di lugliu. Cusì, a so larga dipende quantu a prima Pasqua era: a prima Pasqua, più più veloce.

Ùn hè abituale à spusà (è micca a corona) in certi fieri ortodoxi.

Ùn hè bisognu di maritaru durante i ghjorni crìati.

E quandu hè megliu esse maritata?

Sicondu u populu u megliu tempu per a vuta hè Agu - Settembre. Questu hè un tempu tradiziunale, quandu i slaves avianu fattu i matrimonii di i tempi antichi. Questu currisponde à u calendariu ortodoxu (sicondu u vechju stilu, u post Uspensky hè acquistatu da u 1 d'aostu à u 14 d'aostu, è dopu i casali iniziò), è à a fugliale: a racoltà hè stata cullata, ci sò ancu assai cose dilicati, perchè ùn fate micca festa di u mondu sanu! E currisponde à i signali.

Un altru tempu bonu, ancu assai populari in u passatu, hè l'ora dopu à e vacanze di Natale è davanti à u Tagliu Marti. In i vechji tempu avianu prublemi cù l'alimentu in quellu tempu, ma ora, grazie à Diu, ùn sò micca quì.

Allora questione di quale misu à cugnune pò esse risolutu in modu di l'accettazione di u populu, è questu pò sustene a risolve di a sposa è di u sposu.