Museu di i paesi Biblicu

I turisti chì vulianu sapè più infurmazioni nantu à e civilisazioni di l'Anticu Oriente riferiti in a Bibbia, sò cunsigliati di visità u Museo Bibbica in Ghjerusalemme . Ellu explora a cultura di l'antichi Egizziani, i Aramè è i filistiani. U museu stabilisce un urganizà per annunziate à queste è altri pòpuli in un cuntestu storicu.

Museu di i paesi Biblicu - Description

U Museu Bibbicu fù fundatu in u 1992 per a cullizzioni persunale di Eli Borowski. In u urìggini ellu avia scambià in Toronto, ma per casu, durante una visita in Israele (1981), Borowski si truvò una donna chjamata Batya Weiss. U persuadore à trasportu a cullezzione per Israele . In u so patronatariu, Eli Borowski hè statu intrudutatu à l'alcunu di Ghjerusalemme, chì hà cuntribuitu à l'obertura di u museu.

Oghje, l'esposizione cunsiste centu d'artifacti, cumprese monete, figurini, ìduli è segghjini di u circondu di u Mediu Oriente. Ùn hè solu interessanti per passà à l'admirazione di u maestru di i poviri antichi, ma ancu per leghje l'annotazioni furnita cù artifacti, per esempiu, "Embalming". L'exposizione coprieghja u periodu da a tradizione antica à u principiu di l'urbanizazione in u Talmudicu.

U museu exhibe mudelli di assentimenti antichi in Ghjerusalemme, i piramidi in Giza è l'strutture di Zikkurat in Ur. Hè assai attenzioni à pagà à i testi bibliquibi poetic, per chì e ligne di a Bibbia pò esse truvata in ogni locu, è per sensu si avvicinonu à l'exposizione nantu à quale sò situati. Allora, à veda à a galeria di antichi vignetti anatoliani, ci hè a inscritura seguente: "Eccu chì Rebecca surtita cù una ciaretta nantu à u spalla, ghjunghjite à a fontaine è drew acqua".

A stampa cintrali sia divesa in 21 lavori, chì ogni ghjornu hè dedicatu à un tema specificu. Eccu u palcuscenicu di u tempiu sumeriariu, Assyria è l'Antico Eggittu. Tutte l'articulu prupone l'interessu veru in i visitori di ogni religione, professione è età.

Frà l'espurtazione inestima sò ceramica, ghjuvelli fatti di metalli preziosi, u sarcòfagi Egiziani è cristiani. Quelli chì anu visitatu u museu, ricumandemu à riservà una scursioni cù una guida, chì sò in diverse lingui. Allora u significatu di l'exposition sarà più intelligibile, perchè sarà pussibule tracce u nascita di a civilizazione in u Mediu Oriente, acquistà cù l'artisanati è e religioni, e culture di i pòpuli antichi.

A infurmazione infurmata per i turisti

L'ingressu à u Museu di i Paesi Biblicu hè pagatu, u prezzu dipende nantu à l'età di u turistu. U costu apprussimativi scene da $ 5,5 a $ 11. U museu opera di u domicili à u venneri (eccittu mirambanu) da 09.30 à 17,30, u Mesecchinu da 9,30 à 21,30, u vènneri è i sàbbatu - di 10h00 a 14h00.

I visitori sò furnuti cù guiddi sperimentati chì si cunduceranu excursions di ghjornu, hè ancu un sistema di Easyguide d'audio. In u territoriu di u museu ci hè una cafe kosher è una buttrega di souvenirs. I dimanchecchi, i lectures sò datu, è u sàbbatu - realizazione musicali cù vinu è prudutti di latti.

Cumu ghjunghje?

U custruitu si trova in u complexu museu di u distrittu Givat Ram, trà dui musei: Israele , Blumfield, è vicinu à l'Università Naziunale di Archeologia. Pudete truvà à u Museu di i paesi Biblicu cù trasportu publicu - in buses n ° 9, 14, 17, 99.