Charlize Theron ùn hè più pianu di avè u zitelli è l'animali

Stella di u cinema cinematograficu Charlize Theron hà pocu prublemi: dui zitelli è un schedariu rigalu di tutti i tipi di filamentu. In una di e so recente entrevista, l'attrìzia hà parlatu di francà cumu i figlioli aiutanu u so travagliu è quale difficiulità hà da fà.

Charlize hè cuntentu perchè duvia dui figlioli

In una entrevista cù Etonline, a storia di Hollywood hà cunfissatu chì i so piani immedane ùn sò micca avè un altru fruttu o animali. "Quandu u mo figliolu hè vicinu à mè è mi dumanda à piglià un felice furious, è dicu à dì: nimu, è micca novu micca! Ci sò tanti preoccupiesi chì finu à ch'e sò prontu à preoccupari à qualchissia chì deve esse alimentata. Hè u tempu di rallentisce un pocu, - accetta Charlize.

Inoltre, l'attrista hà cumposta cù i so amatori chì u so figliolu Jackson hà aiutatu à u settore di a seconda parte di a film "Bianca neia è u cacciatore". "Sò assai aghjustatu à u mio caprettu per a so pacienza è l'intelligenza, perchè u sparaci era assai difficili. Passava ogni ghjornu in u mo cammellu per parechje ordu, è aspittà ancu à mè u settore mentre eu era travagliendu. In ogni casu, Jackson ùn era micca capricciusu, ma simpaticamente hà vistu è smiley dolci, "- hà dettu l'attrice. "Sò assai cuntentu ch'e sò a mamma di dui zitelli. Aghju aghjustatu à u destinu ch'elli mi sanu. Jackson è Augustu sò assai notabbili, "Charlize disse in cuncludi.

Leghje ancu

Terone hà un figliolu è figliolu

A bellezza di Hollywood ùn hà micca zitelli biologichi di u so propiu, ma pigliò dui zitelli da l'orfanaggiu per l'upbringing. Boy Jackson Chjesa aduttatu in u 2012, è in u 2015 in a so famiglia ci era ancu una picciedda chjamata Augusta. Theron educate i so zitelli nantu à i so, senza recite à i servizii di una babysitter; crede chì questu hè stata fatta in u casu più estremu.