Attribuzioni di Rethymnon

Rethymnon hè spessu chjamatu "l'anima di Creta " è ùn hè micca accidintali, perchè hè cunsideratu una di e cità più belli di l'isula. Rethymnon hè una cità cù una storia antica, ma "olden" ùn impedisce in modu di u sviluppu di a vita moderna. Rethymnon hè statu custruitu da i Veneti, ma dopu chì a cità era cunquistau da i Turchi, hè stata in una mistura di dui stili prununate incumpatibili, ma hè quella chì attrae assai turisteri. Andendu in Grecia, cum'è questi impurtanti cumu per eseguisce un valtu è cullizzioni, leghjite infurmazioni utili à ciò chì vede in Rethymnon.

Main Attractions of Rethymnon

  1. Unu di i attraziati più antichi di Rethymnon hè a Fortressu Venetian, chì hè chjamata Old Fortezza è hè situata nantu à a cullina di Palekastro. Da a forte vista panoramica di tuttu u Rheimsu di Rethymnon. A storia di a furtizza hè assudata da l'epica di a lotta di liberazione nant'à u regnu turcu. A multitùdine di distruzzioni di a cità fù cunfirmata da u fattu chì era necessariu di custruisce una struttura di difesa efficace, chì hè diventata dopu Fortezza. Fortezza hè statu custruitu in cunfurmità cù u sistema di difesa di u bastone. Mure di Fortressu cù una durata di più di 1 km è un spessione di più di 1,5 metri pare micca unassailable. Ogni galleri d'altru abbitonu numerosi fugliali per sparà.
  2. In u territoriu di a furtizza, hè a mezquita d'Ibrahim Khan, chì era urigginariu a catedrale di i Venetiani chjamati dopu à San Nicolau. Dopu chì a cità era catturata da i turchi, a cattidrali fù turnata in una moschea di u Sultan Ottumanu, chì si chjamava u nomu. L'internu hè stata trasformada: u chjesa di a crescita era corona cù una cupola di l'emisferica, un nicu canonicu - mihrab - hè stallatu.
  3. In Rethymnon, pudete visità numerosi musei, una di e quali hè u Museu Archeologicu di Rethymnon - situatu sott'à a porta di Fortezza. Oghje u museu si trova in un edifiziu custruitu da i Turchi per prutezzione di a porta principalu di a furtizza è cuntene l'exhibiti di parechji tempi storichi. Frà l 'esibiti di u museu sò questi cum'è una statuette di a Deusa da Pankalochori, una statua di Afrodite, una statua di bronzu di un ghjovanu, un cascu di l'era finale Minoa, l'assi doppi, lampi romani, muniti è numerosi prudutti ceramichi.
  4. A carta chì visitava Rethymnon hè cunsideratu un faro in u portu venecianu, chì hà una storia interessanti. Molti cresinu chì u faro hè statu custruitu da i viuliani, mentri àutri credi chì i Turchi, anche in fattu u faro hè statu custruitu da l'egiziani. À u principiu di u XIX secolo, per u serviziu fidu in suppressione di l'insurgenzi grechi, u Sultan enthiru Creta à u Pasha Egizianu, durante u regnu di questa fossa era stata fatta. Molti turisti chì visitanu u portu è u faro di dì chì questu hè u locu più carusu è pausu in tutta a cità.
  5. Per quellu chì interessate à vedene u circondu di Rethymnon è vede a natura salvatica di l'isula, hè cunsigliu per vede una muntagna chjamata Ida o Psiloritis. Sta catena di muntagnella hè fatta cincu pichi (u più altu di quale righjunghje à una altura di circa 2500 m) è occupanu a maiò parte di Rethymno è Ceslio. In muntagna, vanu parechji rivi, è sopra 2000 m ùn sò nè acqua è vegetazione. Dapoi u 2001, a muntagna appartene à u Parcu Naturale, a visita di quale dà una oppurtunità di toccu a natura unica è a storia di centu anni di l'isula.
  6. Se ùn vulete micca passà e vacanze tutale in Rethymno, pudete visità u maravigliu di l'acqua, chì si trova trà e cità vicini di Candiaci è Chersonissos. Pudete avvicinà senza prublemi cù u carru, ma dan u viaghju hè vallatu, chì u Parcu acqua hè statu cunzidiratu unu di i migliori in Grecia. Hè veramente qualcosa di surprise à voi: 13 pezzi, 23 prugrammi di acqua, 2 cascate è numerosi altre attraffiu d'acqua chì aspittàvanu i friddi di divertimentu.