Chì per alimenta un cunello in l'invernu?

Invernu hè una di e staggione più disgrazia. I colds constante compone tanti tipi di malatie, questu ùn hè micca solu per noi, ma ancu per l'animali. In i zoni d'invierno esige una cura particulari à i so care è nutrimentu. Pi trattà l'alimenta di cuniglia in l'invernu seguita cù diligenza especial.

Cumu furnisce i cunigli in l'invernu? Prima di tutti i foraggi secchi è suvizii. Duoppu un ghjornu - in a mattina è in a sera. A diferencia de veraneo, cando o acceso a auga era ilimitatu, in l'invernu l'offerta d'acqua hè normalizada, è ancu di nutizie. Hè desirabili dà l'acqua calda. Se i cuddini sò in una strata, hè necessariu di vigilà cusì currettamente è cuntrullà seguitu chì u ghjacciu ùn pò micca furmate in u bacinu .

A causa di a mancanza di pastura verde in l'invernu, hè necessariu di penserà di furnisce cunigli in l'estiu - vi puderete accuncià nantu à u fenu. U coglie u solitu in u ghjugnu. Hè duranti stu piriudu chì i risichi verdi cuntenenu a maiò quantità di nutrienti. U megliu per l'inguernu hè u fenu è clover hay. Sti sti città sò rich in protein. In u maghju, hè assai piacevule per preparà per l'ortigas di l'inguernu, ancu cù rami di l'aspenu, u beddu e fruttu. Oghje deve esse almenu 60% di a dieta di cuniglia. Generalmente sò cunificanti cum'è un fìanu chjamatu pocu, senza grandi tigri.

Agghicà u liceu à l'alimentariu principalu - patate e zucca. L'ultimu vegetale pò esse furnitu in quantità limitata, hè l'unicu chì ùn hà micca limite à cunificanti. Sottu i rosi, parechji volti chì anu cun forti razzii di a culina secca (in altri affari, u silettu), hà assai sustanzi.

Vitamini sò necessari in invierno per tutti l'organisai viventi, i cunigini ùn sò micca escepzione. Hè ricompatente per dà un coppiu fate di u acidu ascorbicu cun u glucose din una volta per a settimana. E rami d'invernu è d'agenie sò posti insubituìbii. Se a to petite mostra un prublemu dèbitu - i fogghi di pilone o pappà avè aiutu cù sta pesta. Hè ancu utile sò fiori.

In ocasioni in a forma di tratta, hè megliu per alimentà i vostri furidienti rodent with rabbits cù frutti, per esempiu, banane è manzili. In prima, ùn deve esse lavatu è tagliatu in pezzi maiò. Una bona nutrttiva di cuniglia avarà l'energia pròpia à l'animali.

Rabbiti decorattivi

I Conejaggi domestici sò fisiologichi i stessi animali di cuniglia. Per quessa, a dieta hè simile. Ma a dumanda hè, chì à alimentà u cunellu decoru in l'inguernu, i pussibuli risingate in u vaghjimu, quandu ùn ci hè più u rivolottu di verdura nantu à a strada è ùn hè micca un locu induve puderete scrive foglie freschi.

Parechji in questu casu sò sbagliati, avendu cunzidiratu chì si basta solu per chì u roghjunu per scherzi in u manghjaru solu una mezora speciale di grani compru in l'accunciamentu di l'animali. Ma in l'alimentu seccu, ùn ci hè micca boni vitamini per a petite. Hè necessariu aghjunghjite e viti freschi è frutti à a popa. Ammazzate i zappane, manzili è una dosina di col puderà salvà. Questi prudutti sò sempre listessi per tuttu l'annu in u ogni frettu è ùn deve micca pensatu di a question, chì pudete furnisce un cunello decorale in l'inguernu? Hè ricumandemu per introdutore cumplementari supplementari cù vitamini.

Quandu compra l'alimentazione in i nutizie d'animali, l'attenzione devi esse pagatu à a so cundizione è à e cundizioni di almacenamento. Mestura ùn deve micca avè un arricatu putenti è murale. Pudete ancu cumprà una salatura da a tenda. Grazie à ellu, u rabbit astutu à ricivisce i vitamini è i minerali necessarii.

Hè nutate chì i vignaghjoli ind'è vignaghjoli, vi riceverete infurmazione più numerosa da cà a literatura. Sò i cuniglia, quale l'vi dicu, è cumu fà cumparisce davanti à l'inguernu.