Pranti per cuniglia

Questi rosati capiplenti bellini finu à pocu tempu èranu raghjunati solu per i pezzi è di carni di dietetica, ma avà in tartini di petra, ponu truvà cuniglii decorattivi chì sò adattati per guardà in una gabbia in cundizzioni cum'è un appartamentu. Una di e peculiarità di u cuntenutu di questi rosagni hè a necessità di accurtà cuntinue di l'animali à l'acqua fresca è fresca. Un cunellu pò esse bè à 1 litru di acqua per ghjornu, chì significa chì hè necessariu di cura di una cunvene convenientemente di un containeru adattatu.

Cumu facià un beie per cuniglia?

Di sicuru, pudete aduprà u cuddinu di qualità cun un bevedore, ma fermanu in mente chì ùn deveria micca solu per esse cù cura cù u muru di a casageria, ma ancu per assicurà chì l'animali ùn spiegrà l'acqua. Inoltre, appressu u fenu, l'alimentu o l'erba in un cuntainer cù l'acqua guverta di spoofie di u liquidu, per quessa hè necessariu seguità un such bottone di acqua è cambiatanu regula l'acqua in questu.

Comu sceglie un bevedore per un cunello?

Una vascula per bevande per cunigli ornamentali ponu esse acquistatu in una tenda di animali. In più di a pruduzzioni standard chì hè stallata in a gaiola, fate cura à i bumerani suspendenti, induve a spout resta in a casgeria, è u burcu di acqua caghjà cun una bola. Quandu l'animali vole beie, repele u ballu cù una lingua è una piccula cantina d'acqua entra in a bocca di a cuniglia in seguita. Stu sistema di pumu hè assai còmicu è raziunale, l'acqua ùn hè micca spilled by, è u roghjunu capisci rapidamente cumu utilizà a fossa metalli di u dispusitivu.

I bebitri di beccu per i cunigli sò più spessu usi da i vignaghjoli chì anu una granja di granaghju. A peculiarità di i bogghi di becchi hè chì parechji bocca pò esse stallati cù un cisterna d'acqua di grande capacità, per esempiu, hè pussibile di mantene l'acqua in parechje centuruli pusendu in una linea cù un tubu cù nozzles chì currenu nantu à tutte e cilesti. U benefiziu di i bombe sbraccerie ghjacia in a so purezza, l'efficienzia economica di u cunsumu d'acqua, a pressione baixa necessaria da l'animali per pumparice.

In u tempu d'invernu, l'adopru di cibu schizzi per cuniglia di u calone hè real. Ancu à una tempura negativu, se cungius sò manteni in u carrughju, l'acqua ùn micca frigorifíce in such drinkers, è l'animali ùn soffre micca di a sedienta. Un pappagallo cun u calzaghju pò esse acquistatu, ma pudete fà. Per un pocu nummu di rosii, cumprà un tali dispositivu custate un pocu caru, ma se avete bastani cunventi, in l'invernu parechje volte à u ghjornu di l'acqua da l'arzu: una attività busyu è disignu, dopu à un pocu tempu in furmagliu di ghiaccio torna hè ghiacatu.

Sè decide di fà un bevedore calatu da sè stessu, a ghjente l'optionu simplice hè di assicurà a calevazioni di l'acqua in u tank, da quandu hè distribuitu da mezu à e cèl·lula, è i tubi, per mezu di quale vi manca, serà insulatu. Ci hè una parolla chì l'aquatif cun un termoregulatoru di quelli chì anu usatu per mantene a temperatura di l'acqua in l'acqui, viaghjà assicurà perfetta à u calore di l'acqua. Hè ancu possibbili d'utilizà a tecnulugia di pianosi caliu per impediscenu a congelazione di l'acqua pensata per esse chjosi.

Cumu insignà un cunello per bevande?

Se ci hè un catu d'acqua in a catta, u cunigliu ùn hà micca bisognu di l'aiutu, ellu hà caputu cumu di bevi d'acqua. In ogni modu, cum'è l'esse citatinu, un catu è l'opzione più penosa è hè megliu cumprà un bevedore di punti, u voluminu chì ùn serà micca menu di 500 ml. Quandu l'animali hè in a gaiola, toccu a bola di u bèie cù u dettu u dete u rabbit chjappà una gota d'acqua nantu à u vostru ditte. Pudete ancu aligrezza sta goccia in a bocca di l'animali. Dopu un pocu tempu, u roghjunu capiscenu di manera chì stenderanu acqua, è, spinghje à voi, site cù a so lingua. A principal hè di stabilitu un esemplariu pusitivu.