U culore di a stagione primavera-estiu 2014

A paleta di culori duoppu l'annu hè veramente luxuu è offri un prublemu in u mondu assai culuritu è ​​fascinante di a moda. Per l'amatori di colori più calmidi è più mudi, i diseggiani prupone una scelta rich di tons pastel, è spicialmenti spessu, ci hè un duo biancu è biancu. Ma i lettori brillanti puderanu tastallu culori brillanti è stampi, chì sò incredibbilmente pupulari è pertinenti in sta stagione.

Naturalità, classica è fantasia!

U culore di u primu postu di a primavera-estiu 2014 vi face naturali. In u passatu, a meliorazione di i capelli si n'andò, ma micca per u bonu. A melting hè sempri possibbili, ma i filòsi chì parevanu naturali. Oghje, popularii sò sfumature rubrica lustrosa, casi biancu. Una altra tendenza riturnata hè a moda per un rico color di capelli rossi.

In quantu i vistimenti, u culore di a ropa di a primavera-estiu 2014 dispunì una opzione assai interessanti - una sintesi di rosa, viole è fucsia. Stu culuritu era chjamatu Orchid Radianti è guadagnau u primu locu in u podju. Hè ricivutu ancu di attentu à a luxosa paleta di lilla è violeta, quì ci sò oghji curranti, è a lavanda dolce. Questa stagione, i diseggiani accunsenu in modu sicunditu cù i psiculoghi è offerta un terzu di culore, cù quale pudete dissiccate à l'altitudine negativu. Hè sustegnu di utilizà l'ùmmira brillanti, è e so cumminzioni. Per esempiu, l'aranciu, u verde, u pilu amaricu, u biancu è u russu sò assai populari. In ogni casu, u classicu ùn viaghja nò parte. U biancu, biancu, cù l'ùmmira pastellu neutrale sò sempre in alta in u mondu di a moda. Quì ci sò marroni, è tutti i so sfumaturi, beige, mustarda, piantamente rosa.

Calzature

U calzarii sò sceltu per ch'ella hè cumminata cù un vistitu. Per quessa, u culore di i scarpi primavera-estiu 2014 inpende direttamente nantu à u culore di l'attire. U so scarpi sò offriti in una pana di colori brillanti è culuriti, è ancu in l'ombra negra, bianca è pastificata. Inoltre, i diseggiani sò offriti assai calzati lilli, rosa, russa, gialla, verde, blu, biancu, nìvuru, marrone è beige.

Manicura

U culore di ungii primavera-estiu 2014 hè ancu una scelta larga di possibilità. In u primu locu hè u cortellu neutre è pastellu di vernice. Inoltre, i fiori è i disinazioni culurite ùn sò micca annunziati. Sè sicondu averete, pudete aghjustà à a vostra imagina di a luminosità maximale è fà e so ungi in russu, limonu o lilila.