Pepiniere in Adjika pè l'inguernu - ricette

Vulendu compartisce cù una ricerca inusual, ma moi interessante per pepivanu, in conserve in Adzhika per l'inguernu! Questu apertu avarà perfetta à i platti caliu è causerà l'admirazione di i vostri amichi.

Pepiniere in Adjika per l'inguernu

Ingredients:

Preparazione

U piumini lavavanu, l'acqua fridda è falesa di 2 ore. Questu tempu, avemu purcidatu l'agliu, pimentu caldu è molisse cù un cuteddu, è rende i prugne in puree. Dopu quì, vendu a massa di tomate in una pienza, aghjunghje u pepino fette è fate tutte l'altri ingredienti preparati: pasta di tomate, ajoncu, pepite, mantra, spices e zuccheru. Mestita bien, coloque sobre calor medio, e dopu à 30 minuti, pour à l'acitu è ​​stufa per altri 15 minuti. Appena, dispunì a massima messa in u vetru preparatu, lasciate un pocu per esempiu è rinuverà. Turnemu a cunsirvazioni in piena, trasfurmate in un manta è permettenu chjappà, è da avemu da trasladu a lu frettu.

Cucumbers in Adzhika per l'inguernu senza sterilizazione

Ingredients:

Preparazione

In anticipu avemu appruduciutu e tavule è tastu: i lavamu, sterilize è i pienghje micca. U cogni sò tintoli, secchi è cut in semicircoli. U pumutu u to prugne, u pezzu hè struitu è ​​tagliatu picatu. L'agliu hè limpiatu è torcia tutti i verdura in un macinatu di carne. A massa risultatu hè spesu in una pignata profonda, pour l'acitu, tira a zucchero, u sali, aghjunghje l'oli vegetale è intégre. Fatemu tuttu chiddu à fracete, pigliemu u focu è spende 15 minuti. Caratteri limpiti ùn pudemu micca cucuzzumi densamente densi, avemu unchiatu di Ajika caldi, avemu copre cù e covers e roll. Dopu à questu, facemu turnà a salvezza capace è lasciate per enfasi. A quantità di pimienta calda è l'agliu pudete cambià in ogni direzione, cuncintendu à i vostri preferenzi gustatori. Sè siddu vulete, pudete aghjunse una foglia di lecca o pizzuddati di pepite negra à l'insalata. Pudemu l'insalata di cucumara prestu in a cantina o fridge è serve com'è un pranzu per ogni platina carne o vegetale.

Cucumber salad with ajika for the winter

Ingredients:

Preparazione

Allora tutti i vegetali sò lavati bè è finamente riffreati. Allora piglià e toghjusteraghju u pumadoru per un macinatu di carne è scorri u mischju di tomate in una padedda. Paghjate à fogghiu, aghjunghjenu a salata à u gustu è anca più di 10 minuti. In u pote, fate l'acqua, aghjunghje salate, fate tutte e ligumi è si allora 12 ore. Allora a salata hè sfulatu, vultemu in l'acitu, dissemiugna a massa di tomate è languide nantu à un focu lento durante a meza ora. Dopu quì, sbuccià u zuccaru à pocu tempu è spese nantu à u vostru gustu. I vegetali averebbe diventà brutta, ma micca picurinu. Banchieri disposti, sterili e siccati nantu à una tagale. Arranzammo una saladada calda con ajika in un cuntainer neatu, aghjunghjenu cù taglioli è a cunversione. Dopu a rinfreszione cumplittamenti, riuneremu a prisirvazioni in u fretu o despensa. Hè un bocca originale tuttu diversificà a vostra tavuletta è facia suitale.