Mensualmente dopu à IVF

A fertilizazione in vitru per assai donne hè l'unicu modu per cuncepisce è tollerà un zitellu sanu. Eppuru, cum'è l'statìstiche fighjenu, sta prucedura ùn sempre finisci cù successu, è dopu un pocu tempu dopu a IVF una donna hà un epicu mediu. Fighjemu una precisione precisione à questa situazione, è pruvamu da sapè: chì ghjè spotting after this procedure?

Quandu a menstruazione cumminciò dopu una IVF falluta?

Comu sapete, u scontu menstruale cun l'embarassu normale ùn hè micca osservatu. Per quessa, se, dopu un pocu di tempu da l'IVF, u dulore à l'aghja, finu à u periodu menstru, è a prova per a hCG hè negativa, u prucedimentu ùn hè successore.

In cunzonda direttamente à u periodu quandu a menzione accumènza dopu una IVF falluta, allura tuttu hè ndividuale. Cum'è sapete, u prucessu stessu hè precedutu da un periodu di terapia d'hormone, per stimulà i ovari. In ultimamente, questu hè u funziunamentu di u sistema hormonal. Hè per quessa chì hai bisognu di tempu per restaurà.

I medichi si sò sò micca numinati linii spicifici, risposta à a quistione, quandu u mensili vene dopu l'IVF. Sicondu l'osservazioni di l'espirienzi viventi, a maiò parte di e donne celebranu u fluss menstruale in l'intervalu di 3-12 ghjorni dopu a prucedura. À u listessu tempu in u primu ghjornu d'excrezione ùn anu occupatu, s'assumiglia à un bordu è ani un culore marrone.

Chì ellu puderà a qualità dopu u fugliu IVF?

A dimostrazione in i mesi d'una IVF furtiva hè spessu sua risposta di u scontru psicologicu di a donna (causata per l'expectativa injustifica), è dinò a ristaurazione di u funziunamentu di i gonadi. Se più di 10 ghjorni passanu da u prucedimentu (se ùn ci hè micca HCG in u sangue) è ùn sò micca secretions, vale degnu vede un medico.

Quite una situazioni differenti, quandu dopu à a IVF ci hè una alta di sangue da a vagina in un grande voluminu. Questu pò indicà un svinimentu uterine, chì hè pruvucatu per l'implacazione sfruttata di l'ovu fetu. In quessi casi, a donna hà bisognu di l'uspitalizazione è a pulizia di a cavità uterina.