U principiu di l'acondicionatu

U modu più effittivu di fughjisce u calore in l'estiu, è in l'inviu per calori in a stanza hè un acondicionadoru domesticu, ma assai, senza sapieni cumu cumu travagliu, ùn cumprà micca, perchè ùn sò micca cunfidenti in l'abilità di questu mezzu per crià cundizioni climatichi cusì cunvivate à a vita umana o l'utilizanu micca in forza.

Parechji citadini, dopu avè incuntratu i cuncettazioni di climatizazione è split-sistema, pudete cumincià à pinsà chì quessi sò disposti differenti per u cuntrollu di u clima in a stanza, ma questu hè micca cusì. Ogani termini duminà l'equipamentu cù u stessu principiu di l'operazione è a funzione, solu l'acondicionamentu si compone di una unità murale, è u sistema split hè cunsistenti di dui (interiors e esterni).

In questu articulu sarete amparà i principii basi di l'operazione di acondicionatori (split-systems) in tutti i modi di temperatura.

Unità di acumule

A parte principale di a pupulazione usa l'arrughje di u sistema split per regulà u microclima in i so alivi è di travagliu, cum'è eterna bè è freddi l'aria.

U such acondicionatori cuntenenu di dui parti:

Uni battelli di ubligatoriu per a sguassà l'aiutu di l'aiutu di a caccia, chì sò stallati nantu à a strada.

Cumu travagliu l'acustico?

Tuttu u prucessu di l'acondicionatu hè custruitu nantu à a basa di a pruprietà di u liquidu (freon) per assicurà è dà u calore, cù un cambiamentu di a temperatura. Dunque, diciunu ca nun fannu frastiziu o calori, ma solu trasfirimentu di un locu (spaziu) à l'altru (à a strada).

Cumu hè questu succorsu pò esse vistutu in questa figura

  1. U prucessu di enfasi cresce in l'unità fora, unni Freon hè in u state gasosa.
  2. Allora si movi versu u cumpresseur, chì aumenta a pressione, u gas hè cumpressu è a so temperature s'innàlzanu.
  3. Freon passa à un condenser (heat exchanger - consisting of tubes copper with thin aluminium plates), induve l'intake sopra l'aria nantu à u fanàticu cù l'aiutu di un fan, mentre chì u friddu, hè dinò di fattu chì u transitu di gasu à u statu di liquid.
  4. Allora entra à a vàlvula termoregulanti (un tubu di cobre fino in forma di spirale), chì reduce a prissioni in u sistema, in quantu chì rinfrisca u puntu d'ebbulenza di Freon. Questu fa provoca u so fogghiu è u principiu di l'evaporazione.
  5. Una volta in l'evaporatore (heat exchanger in a unità internu), induve Freon hè sopra à l'aire caliente da a stanza. Assicurante u calore, volta à u statu gasificanti, è l'aire cooled sae da l'acondicionatu per una retaglia in a stanza.
  6. Freon in a forma di gas si movia à a unità esterna in l'ingaghjamentu di u compressore digià in pressione bassa è u ciculu d'operazione di l'acondicionatu hè ripetuta.

Operazione di l'acondicionatu in inviu per calà a stanza

U principiu hè cumpratu à calà l'aria in a stanza.

A diffarenza di sti prucessi hè chì, a causa di a valuta di quattru volenu stallata in a unità esterna di l'acondicionatu, u refrigerantu gasu (i.e., freon) cambia a direzzione di u muvimentu è l'intermambiate di u cambuviu cambienu i locali: u scambià di calor cria u calorificante è u scambiu di calor in l'intrancateur di caloriu externu.

Hè necessariu di usà l'acondicionador con cura à i bassa temperatura, postu chì durante u circhendu u liquid refrigerante ùn hè micca stata cambiata in un state gasosa (calore) è un liquidu entra in u compressore, chì guverdarà à a falluta di u testu.