Torta cù meli

Tutti l'amori pezzi senza escezione. In particulare i quali quì u teste hè più chjucu, u riposu hè più. Aghju piglià à a vostra attenzione a ricetta di una tana deliciosa è fantasticamenti aromatica cù u melatu.

Pie, con, mele, meli

Ingredients:

Preparazione

Per fà un pezzu cù u melu, pigliate i pomi, sbuchja, cut in quattru parti, sguassate u core, sereciti è tagliate in fette. In un pappagallo pour squeeze u zitellu di limonu, u melu è mette nantu à u focu dèbitu. Add manufatti, cocchi circa 15 minuti, senza scurdate di stireraghju. Puderete sguassate a pienza da u pezzu è sia di piacè friddu. Questa ora, moltu di zuccaru cù una rascatura da una castagna rossu di limonu è di mantra finu à ottene. Allora accogliu pocu à l'ova è mestisce a massa. In un pezzu separatu, pour a farina, aghjunghjenu a pezza di pezzu è cernice. Allora, in constantu, pruteghjinu, fatevi a vintu à a farina in u mischju di zuccaru. Forme per foglie bè lubricate cù l'oli vegetale è si sparghjia nantu à a nostra pasta. Da u sciroppu cù una cullette piglià manzili è anch'ellu scumpartate da quì sopra, un pozzu pressu finu à a prova. Pusitemu u mozzu in un forru preinfirmatu à 200 ° è aghjunghjite durante 50 minuti. U pane mancu finitu cù a meli aghjunghje u xarru chì resta, cool è rinforzià cura da u moltu. Avemu servitori à a tavola in una forma enfasi, cù u tè caldu.

Quaresma, torta, castagne, melone è meli

Ingredients:

Preparazione

In una puchina pour un acqua calenta, l'oliu vegetale è l'asperu u zuccheru. Portu un focu dèffre, calduce qualità. Allora aghjunghje u meli, stirpì è fate fassi un pocu minuti finu à chì u zuccheru hè dissolutu cumplessu.

U mischju resultanti hè speditu in una tazzuletta, aghjunghjenu u dulce di pezzu, u zùmmu di limonu, a cinna, u zuccaru è i tannaccii. Scumpete in tuttu ciò chì poverà in a farina. A pasta debe sguassà cum'è una crema agria di aghju, ma à u stessu tempu hè liberu per fallu una cucara.

Forma u pastu di torta cun oliu vegetale, si stende ancu a pasta è mandi à un furna pre-cali à 180 ° C durante 40 minuti. À a fine di questu tempu, pigghiannu a pratica fugliale prestu cù u melu, friddu, putulu nantu à una platti è diprezzà cù u zuccherinu in po.