Cridendu nantu à a catena

Oghje chì i pratichi dentali sò trattati cun un problema di neoplasma in a cavità orali, chì impedisce di masticari è parlante, accumpagnati da u dulore è di l'altri sensazioni di u disgrazia. U crescente nantu à a catena hè un fenomenu prughjettu perchè, perchè pò esse indicativa di prucessi putrefattivi in ​​i membrani mucosa. A mancanza di terapia bona di tali formazioni porta à i cumplicabbili, finu à a perdita di parechji dipinti.

Perchè u so amori vinu u cummerciu biancu?

U tipu cunzidutu di patologicu hè cunsideratu u più seriu, perchè u cuntenutu u biancu di u tumore hè u pucu accumente in a chiave in u sughjettu di una inflammazioni deep. Quandu a prugressioni prugressa, l'abscissu aduprà grandezza è sdrughje in burò, è in u so locu serà fistula apparente. Hè una ferita aperta, da quale si sdegnu pus.

Un altru, micca menu periculosu, fattore, pruvucatu l'aparicio di credi - periodontitis è periodontitis. In regula, sti malatii sò a cunsiguenza di trattamentu improperu di a caries o a so assenza. L'infezzione bactririali da i cavità in l'intrecciu penetra in a pulpa, è dopu in i canali di l'arraggiatura è scorri da u tessulu l'ossu. C'est pourrimine stu prucessu s'assumiglia una neoplasma tremenda è densa vicinu à a denti cù a superficia bianca o amarizza.

Prufissiunatu o boniu nantu à a catena

Formazioni densi sò spessu cisti, sò menu spessu sottumessi à un prucessu infieru infieru crònicu.

L'aparenza di a neoplasia scritta hè spiegata da questi mutivi:

In quantu à i crescalditi di l'osteria, ponu esse osteomas o altre neoplasie benigni. Ma ùn pudete truvà a natura di tali fenomenu nantu à u vostru, vi cunvenite un dentistu.

Criditatu di u gum

Stu tipu di patologìa hè probabilmente un simbulu di unu di i seguenti prublemi:

Sì a gumera si forma un accunciamentu dopu a rimuzione di a dentale , avete da cuntattà immediatamente unu spezialista. Questu pò indicà un prucessu infrangettu in u pozzu chì prumove in rapidità è si pò spende à u tessulu di u sangue, causa osteomielitis.