U primu attraiu di un zitellu annantu à l'ameglie

Ancu quelli amichi chì anu allertatu amparatu, dopu un pezzu, pensate chì hè necessariu di presentà un leccu. Avà a maiò parte di l'esperti sò inclinati à l'opinione chì, finu à 5-6 mesi, u zitellu ùn hà micca bisognu di nutrimentu supplementu. È in parechji casi, hè ancu preghjudiziu à u sistema digestivu immature di u zitellu. Ma avete bisognu di introduverà un alimentu supplementu, perchè dopu a mità di l'annu, a maiò parte di i zitelli ùn sianu micca nutizie boni chì receberanu da u so latte di mamma.

Inoltre, quandu, prima di 7-8 mesi, ùn avè micca accustomatu u zitellu à l'alimentazione d'adulti, serà assai difficiule di furmà i so usi alimentarii. Quandu s'intendi u primu alimentariu complementari cù l'ameglie? Per ognunu questu tempu hè determinatu ind'è individuali, ma per parechje raggiuni, a mamma hà capitu chì hè prontu à manghja adulti.

Signs of the readiness of an infant to the first lure

  1. U mo figliolu hà già annunziatu sei mesi.
  2. Sò chì si cum'è nantu à u so propiu è pò cuntene i so movimenti: cambia a testa da a cullera, pigliate l'alimentu cù e mani è pruvate di mette in bocca.
  3. Ùn hè micca malatu à tutti.
  4. U zitellu hè prova di pruvà l'alimentu da u platu di a mamma.
  5. Ùn ci hè micca un bè lettu materno: l'ameglie hè divintatu più frequente, u zitellu hè diventendu pisu pocu.

Sì a mamma hà capitu chì u zitellu hè prestu per accettà nutizie novu, hà bisognu di decide cumu è quale per alimentallu. Ci sò dui manere di fà u primu cesu di un zitellu annantu à a caccia:

  1. Lure pedagogique hè necessariu per introdusione u zitellu à i novi alimentari. A so peculiarità hè chì a mamma dà u zitellu chì si pò esse in dosis petite. Allora u zitellu stessu forme i so preferenzi nutrittivi è ùn ùn sperienze pressione di l'adulti.
  2. L'ànghjulu tradiziunale hè chì a mamma offre u zitellu qualchissia chì chjese: conserve o puree, coccu alone. Cù stu mètudu, i prudutti sò deve esse presentati in una certa seqüència.

Cumu a primu capra cumminciò cù l'ameglie?

Avanzamenti, tutti l'espunenti ricunniscenu i zitelli di frutta e verdura com'è u primu alimentu per u zitellu. Ma in l'ultimi anni, i risultati allergii à a fruttu anu aumentatu. Inoltre, fù truvatu chì u zucchinu annie a mucosa gàstrica è pò esporà a so frustrazione. È in i zitelli sò solu 6 mesi u sistema di l'enzimi cumencia à furmà è i mure di l'intestinu sò rinfurzati. Eccu, ora hè cunsigliu per dà zucchî solu à i zitelli chì avà acquistendu cù altri alimentari.

Chì ci hè a megghiu modu per cumincià a prima lactation? A più facilmente digeribile, ùn fate micca allergià è e disordine di u fesso sò carotti, zucchetti è coliflor. Hè purè di sti ligumi, u primu primu alimentu per u zitellu.

Comu preparanu u primu attraperu per l'ameglie?

Avà hè più faciule per a mamma per alimenta un zitellu: sò assai prudutti di varietà ghjuchica, i cogni, chì avemu bisognu solu di acqua, zucchero è puree. Ma tutti l'esperimenti urganizanu a prima alimentazione supplementu per preparà. I vegetali sò stati rapuzzate in steam o in acqua finu à oghje. Allora finisce in un licore o un tamarzu. Ùn aghjunghjenu salinu è oliu, ma pudete diluisce u puree cun una poca cantità di latti di mamma.

Règule basulari di a prima ameglie per a lactosa

  1. Prima sò bisognu à dà puré d'una sola compizzioni, mità culluna. Ùn tentate di purtà a quantità di nutritura in una certa quantità.
  2. Ùn forza micca u zitellu per manghjà in forza, se rinchisce di a cullette, hè assai faciule di soprapidita, chì guverta a l'obesità è à l'disordini metabolichi.
  3. Ogni pruduttu novu si prisintò micca più menu ch'è una volta per a simana. Hè ricivete di scrive ciò chì riazione hè stata nantu à ellu. Se u zitellu face reaggregà cù e rachises o diarrea, descarca u pruduttu per un pezzu.
  4. Ùn impedite tene da u mo figliolu.

Molte parechji anu interessatu quandu i prudutti ponu esse introditi in a dieta di u zitellu. La maggiuranza di i medichi di i zitelli pudete furnisce à a ghjovana mamma cù una tavola di a prima ameglie, induve tuttu hè dettu. Ma ùn ci segui segui segui i so cunsiglii, perchè tutti i zitelli sò unichi è avete bisognu di cunsiderà u gustu è e preferenze di u zitellu, u livellu di u so sviluppu è a qualità di u latte materno.