U zitellu hè nantu à u pettu

I amammi mammali nantu à l'alimentazione naturali spessu spirimendu in parechji tipi d'inconvientenza, perchè u fattu chì u zitellu hè in constantemente pinnuluni annantu à u pettu. Spessu, sta situazione hè interpretata da "anziani" aveiani com'è mancanza di latti, ma pediatrici moderni vedenu altre razze.

Perchè u zitellu sò sempre in u so pettu?

Indipendente d 'età, u zitellu pò sugnu di un tempu assai longu. I ragiunamenti freti per questu quì sò a necessità di u cuntattu corpu cù a mamma è u scantu chì ùn sarà micca dumandatu. A misurazione frequente à u pettu di un figghiu d'un annu pò indicà chì u zitellu ùn si sviluppa micca in armunia, ma da u spaziu prupone à satisfà i so bisogni è à risolve i prublemi à u spensione di u pettu. Nant'à l'assicuranza di sperimentali, solu in u 3% di i casali u zitellu penurtitivi in ​​u tò casu per a mancanza di latti o di u so cuntenutu caluricu insufiugile.

Quandu sò attrezziunosi freti necessarii?

Per un novu in l'età di 2 mesi, stu cumpurtamentu hè normale. A furmazione di lactatu stabile hè quasi impussibile senza anziane frequentatu è prolongatu à u pettu. Allora in u corpu di a mamma hè stata mantinuta un altu livellu di l'hormone prolactin, responche di a pruduzione di u latti. L'alimentazione nantu à a dumanda hè ancu benifita per u zitellu. Dopu tuttu, u volumu di u ventruculu hè di circa 30 ml, è u tempu di a digestioni di u lattu ùn sia più di 15 minuti. In cumunioni, appiecà à u pettu cada 3 ore, purtaranu à u fattu chì a molla ùn hà micca bè nutriente, è di manghjà una gran parte à un tempu ùn permettenu micca un pocu quantu di stomacu.

Cumu si scrivi un zitellu per fassi u pettu?

Per escludiri a mancanza di latti, avete bisognu à fà un esperimentu - per ricusà per un ghjornu da utilizà i diaperi è cuntate u numeru di diaperi umdi. Se ci sò più di 12, allura ùn ci hè nunda chì si preoccupa.

A capisce u mutivu principalu perchè un criaturu avà tuttu u ghjornu nantu à u pettu hè u puntu di rifarenione principali in l'azzioni di a mamma. Sì u latti di l'infermiera umana hè abbastanza, u zitellu ùn hà bisognu di u contactu corpu è a prutezzione. Ella deve di parlà più cù u zitellu, ùn abbia d'esce da u so amori è cura. Ùn ùn pruvà di scorcherà u zitellu à u casu viulentementu - questu solu aggravate a situazione è diventà un grandi stress per u zitellu. Sulu pacienza è calmu, è prontu vinarà u tempu quandu u zitellu si spiegà u pettu à u so pettu tuttu u ghjornu è tutta a notte.