Cumu alimenta un novu?

Una volta nascita, l'omu novu ùn cunnosci micca mancu mancu e mani è pede in una manera coordinata, hà una figura borraviata di ciò chì succede in ellu, ma di i primi ghjorni ellu sapi chì di famu. Allora, prima, quandu u zitellu vole à manghjà, ellu dumandassi u so propiu è ùn si ne calma micca finu à questu. U vostru attaccamentu à u chestu in a casa di maternità hè a chjave per a alimentazione cù successu è questu anu da esse amparati da i primi ghjorni.

Cumu furnisce un criatu novu?

Ancu parechji deci anni, i zitelli anu da esse alimentati cada trè ore è nunda più. Avà l'alimentazione libera nantu à a dumanda, quandu a mamma in a prima volta hè agitu à i bè di u zitellu, hè diventatu cumuni. Cume spessu a pagnà un novu dipende da i so bisognu è di u desideriu. Ma in tuttu ciò chì tenite bisognu di mantene un limitu razovule, perchè tuttu u tempu, sottu à u pettu, u zitellu corre u risicu di overeat è fate una infauna dulurosa, è a mamma hè furzata da esse dipende à u zitellu durante parechji ora.

U pediatricu di u distrittu vi dicerà chì spessu pà nutriscia un nascita cun una mistura à una ghjovana mamma. In generale, hè cunsigliatu di mantene l'intervalu entre alimenti à u mali 2-2,5 horas, perchè a mezcla stura più caloria di u latte è u zitellu pò tocà a norma di pisu, chì ùn hè micca bonu per ellu. U babies, chì spessu è in più di a quantità necessaria sò alimentati cun mestrilli adattati, s'addurianu a cunsumazione eccessiva di l'alimenta, chì in l'anziana fa a l'obesità è à prublemi di salute.

Cumu alimenta un novu in a notte, u babbu stessu serà propria di dicenu. Dopu à dui mesi, quandu a tacchina torna maturita, u zitellu stabilisce un cronograficu di sughjornu di notte è pò durmì duranti a notte. Ma, più frequentamenti, trapi in i zitelli chì piace à manghjà in a notte. S'ellu hè nantu à l'alimentazione artificiale, in a so settimana dopu a nascita un roupu in 5-6 oghji hè mandatu.

Cumu suppurtà appiccicate un criatura novu da una buttiglia cù una mistura?

Per a mamma è u zitellu piacenu un prucessu di alimentazione, hè bisognu di capiscia chì questa ora hè a vostra persunale cù u zitellu è ùn deve micca piatà à alimentà u zitellu più veloce per esce da u so cummerciale. Indipendendu à cumu furnisce u zitellu - pene o buttiglia, i dui participanti in u prucessu deve esse còmode è cómodu.

À u primu, dopu à dà nascita, hè più prusperitu per a so mamma per alimentà u zitellu nantu à a so banda o à pusà nantu à u fitball cù i so pedi hà largamente diffunnutu, alluttatu u zitellu nantu à u pillow. Nimu ha abuliu u contactu fisicu cù u zitellu, se hè nantu à l'alimentazione artificiale. Sì momia si pò assicurà gratuitu, hè megliu per u zitellu per guardà a testa in u coddu curbitu, è micca cù un sbracciatu, perchè u bravu si capite più veloce. U zitellu deve toccu l'abdomen di a mamma.

U buttone per una buttiglia hà bisognu di compra per l'età - per i nevicati cù l'apertura più chjuca chì a mezcla ùn mancava un corrente, ma solu spulava. U zitellu chì ricevi mancu via un pezzu stimulantamenti bisognu ùn si chupa è mangia tranquillamente.

A mamma debe guardà a buttiglia in un angulu di circa 90 ° cù u rispettu à u zitellu, perchè l'aria ùn ponu micca entra in u capezzolu. Dopu avè l'alimentu di u zitellu hè tenutu in una "colonna" per quellu chì pò regurgitar l'excarru di l'aria chì hà tenutu durante l'alimenta.

Cumu puderà amichezza in un novu natuvolu?

Un impurtante funziunalu di l'attachementu adattu à u pettu hè a pusizioni di a mamma è u zitellu durante l'alimentazione. Anu toccu toccu l'aluzzi cù i so bocca. U capu di u zitellu hè nantu à l'u coddu di a mamma di a mamma. Hè necessariu d'insignà u zitellu per apre a bocca aperta, perch'ellu possa capisce u pezzu tutale, è ùn mancassi à a punta, traumatizando. U pentu durante l'alimentazione hè un signu chì u zitellu ùn hè micca affissatu bè.

Cù a pusizioni dritta, u mandibulu di u natuvulu tocca u pettu di a mamma. A infermiera ùn devi mancassi malatia durante l'alimentazione. Sottu à a spalle è bassa, avete bisognu di mette u pane à u prucessu di l'alimentazione solu aportatu emozioni piacevuli. Prima di inizià à furnisce u vostru nascita, a to mamma hà lavate i mani è sintinu in una manera positiva. Dopu tuttu, l'emozioni negativi sò trasmessi à u zitellu, è si pò esse arritti nantu à l'alimenta.