Cumu trasportu un novu in u carru?

U car hè un modu di trasportu còmiserimu è còmode, ma quelli chì viaghjinu di trasportu un criaturu avà si deve esse preparatu cù cura.

Perchè chì un viaghju cù un novu serà assicuratu?

Cumu trasportu un novu in u carru?

Parechje persone pensanu chì pudete duverà un zitellu in i vostri brazzi, ma quì ci sò i periculi.

  1. U zitellu annantu à u viaghju si pò esse cuddà à a so volta in a direzzione di u vittura in modu per evitari e ferite à a spine cù u frenu severu, è a sustegnu u zitellu in i so braccia hè assai difficiule.
  2. Cù un zitellu in i so braccia, hè impussibile tene sempre in manu suspise, per quessa chì, dapirtuttu e mani, risicate di fallu u zitellu o cambiante a so pusizioni per incunificà.
  3. Ùn li purtate micca un ziteddu senza primu toccu i cinture di senture.
  4. Sicondu i reguli di trasportu di i culmi novi in ​​u carru, hè necessariu di trasportu u zitellu in u carru in un cunghjettu o sedia speciale.

Cradle per dutiani in u carru

L'imbottitura pò esse sia fatta in un caru da a nascita à 6 mesi. In una cradle per i marini nascite, chì hè stallatu perpendiculare à u muvimentu in u sedimentu dopu di u vittura, u zitellu hè trasportatu minatu. A cradle stessu, cum'è u zitellu in questu, hè attaccatu cù l'aiutu di cinture di sentetella especial. U vantageur principal di autolacci hè chì a posizione horizontale ùn viola i funzi respiratorii di u zitellu.

Piglia assai spessu chì a parenti utilizanu cunvalie di caccia sulitariu removable cum'è auto-litter. Parechji prudutti di a carriera in a so specialità per questu sughjettu cumpleti custera cun quelli cun cinturi di attachete. Ma l'autobagant stroller ùn furnisce micca a prutezzione adegwata per u zitellu annantu à insu forza forte. Dunque, u so usu hè assuciatu cun qualche riscu.

I disassotazzi di l'utilizazione di l'auturi di i zitelli sò:

Pueramini pà i vignaghjoli in u carru

U sediu di carbu hè u modu più ottimu di trasportu un novu in un caru. In u sediu di u carru, pudete trasportà i zitelli di i primi ghjorni di vita. I sedenti di caravani Universali sò studienti per i zitelli da a nascita à 1,5 anni, grazia à un regulu di rinviju lixx. Ma in u sediu di u carrughju u zitellu ùn hè mai stinnutu, un poghju di l'inclinazione (30-45 ° C) hè sempre presente, perchè i figlioli cù qualcuni di disabili fisici è traume di nàscita anu da cunsultà un duttore.

Qualchidunu parechji sò intristrati per a quistione di cumu per passà un novu in un caru cù u sediu di u carru è ùn dà a so spina. Sicondu i pruduttori di sedi di caravane usanu à a postura reclina, u pesu di u zitellu hè ancu distribuzionatu in u spinu, senza esse tastu eccessivu in a spina.

Carbu di sedi di caru per i culmi novi in ​​u carru hè furnutu cù un manighjatu còmicu, grazie à quale u zitellu pò esse mette comfortably fora di u carru. Questu sedimentu di u veiculi hè cunsideratu per i zitelli sottu à 1,5 anni di età è vende spessu cù i carchi mudelli rilassette.

Certi carusi di a pruduzzione domestica ùn furnisce micca un attacheti speciali per i sedili di caravanu, perchè u sedile di caravanu chjubbà cù corrette di caravanu. A maiò parte di autucane straneri sò stati equipati di parcheghji specializate ISOFix, à a quale a sedia deve esse aghjunta. In u braccellu u zitellu hè ancu stabilitu da cinture di senture.

In cunclusioni, vogliu aghjunghje l'precautions ùn anu mai più superflanu, in particulare in u casu di un novu, perchè t'hà da passà un viaghju, furnisce u zitellu cù un locu sicuru.