Pruotazione neonatale

Oghje in i primi ghjorni di a vita, un criaturu avè aspittatu per un esame obligatoriamente - scuperte neonatale di e malatie ereditarii, o "testi di u focu". Stu metudu di storia permette di identificà à u primu stadiu assai malatie gravidii chì per un pezzu di tempu ùn mancanu manifestazione di sintomi esterni. Intantu, sti patologii puderanu piscià a qualità di a vita di u zitellu in u futuru è esse bisognu d'adopzione immediata.

Cumu hè realizatu a "regina riggina"

Per u screnu neonatali, u zitellu pigghia u sangue da u pedistallu durante 3-4 ghjorni di vita, in babysgri pritatu l'analisi hè realizatu 7 à 14 ghjorni da a nascita 3 ori dopu da manghjà.

Sampling of blood samples is carried out using a special test-paper form. In a forma sò marcati i malatii, chì sò analizati, in forma di cìrculi chjassi.

Chì dolomiti can detect screening of newborns?

In a prucedura neonata di i culminati, a presenza di almenu 5 malati congenital must be checked. In certi casi, u so numeru pò esse più grande. Eccu i principali e malatie chì ponu revelà u "test pruvatu":

  1. Sindrome Adrenogenital, o disfunzioni congènita di l'escali trrenali. Questa seria malatìa pute per un tempu assai tempu nun manifestu in ogni modu, ma, durante a pubertà, u sviluppu di l'adulescente di i genitali hè interrugatu. In a mancanza di trattamentu, ACS pò ancu guariscenze à a perdita di salini da i riziette, in i cundizzioni severi questa cundizione conduite à morte.
  2. A Galactosemia hè a mancanza o a mancanza in u corpu di l'enzymes necessariu per a trasfurmazioni di galactosa in glucose. U zitellu hè indicatu di una dieta durata chì escludisci senza bè u latti è tutti i lettini chì cuntenenu galactosa.
  3. L'ipotirodioi Congenital hè una malatìa graviata di a glàndula tiroidea. Cumu cun ellu, u zitellu ùn pruduce micca l'hormona tiroidali, chì, à u turnu, porta à un attiratu in u sviluppu di a maiò parte di sistemi è organi. Senza trattatu, sta cundizione detalla à a minurità è à u ritardo mentale.
  4. A fibrosi cystica hè una cundizzioni caractèrra di un esercitu di tripsin immunoreactive in u sangue. Sta malatìa pò causari à i disturbi seri di i sistemi di u sistema digestivu è respiratoriu, cum'è a glucini endocrini.
  5. In a fenilcetonuria , u corpu ùn manca una enzima chì hè respunsabule di a spluta di l'aminòcidu fenilalaninu. Cù l'accumulazione eccessiva di questa sustanzia in u sangue di u zitellu, tutti l'organi internu sò affettati, u ritardo mentale si sviluppa, u mo corne mortu.

Tali zitelli sò per vede pruibbutu à manghjà i prudutti chì contientanu proteini, cumprese carni, pesci, latti, etc. per a so nutrimentu i prudutti privati ​​speziale sò prudutti senza fenilalanina.

I risultati di scrutinemu neonatale, in l'absenza di devenza, ùn sò micca informati à i genitori di u zitellu. In ogni casu, in casu di a deteczione di ogni maladie, una prova ripetuta hè prestu in seguita, chì facenu pussibile esse a sclusione a pussibilità d'errore. Quandu cunfirmà u diagnosticu, e misure sò dettu immediatamente, perchè tutti st'ademeati sò estremamente seri è u trattamentu deve esse cuminciatu cum'è prima.