Aquadetrim per i nei novu

Un picciriddu ne hà bisognu di cura è cura. In più di l'alimenta, imbrancava è ghjustu, i genitori vanu a vigilà a salute di migliori. Un urganisimu chì ci hè bisognu di vitamina D, grazia à quale calatura è fosforu sò digeritivi - microelements chì cuntribuiscenu à u sviluppu propiu di u sistema esquelicu di u babbu. Per disgrazia, u latte materno ùn cuntene vitamina D abbastanza, è u sole - un "suminadore" naturali di questa sustanzita ùn hè micca successu in tuttu l'annu. A mancanza di vitamina porta à cunsequenze cunsultate cum'è rickets, osteoporosi. Per quessa, quandu visitate l'ufficio di pediatricu, una mamma hè cunsigliata per cumprà una droga cun vitamina D in a farmazia. Molti sò persu, senza sapè chì di sceglienu: un oliu o solu sulidu di vitamina D - aquaderim o oliu di pisci. Siccome a secunna hè assorbata da u culpu di u marino novu, hè megliu cura di a droga in una basa di acqua. È u primu chì interessa nuvelli novi, cumpranu un code aquaderim, cumu per dà à i petti?

Aquadetrym - applicazione

Akvadetrim hè prescribed per a prevenzione è trattamentu di raquis, perchè stabilizza u metabolismu di calcium-phosphorus in u corpu. U principiu attivu in questa preparazione hè colcalciferol, o vitamina D3. A vitamina sintetica hè simile à quella produciata in u corpu umanu à u risultatu di una reacura fotocmulica quandu s'opponi à a luz di u sole.

A droga hè dispunibule in forma di gocce in una buttiglia scura. A medicina si deve guardatu in u frettu, è dàtela - in a mattina. U dosaje di a vitamina hè stata individuale per ogni zitellu, piglià in contu di a cundizione generale di u corpu, l'epica di l'annu, è ancu u tipu d'alimentazione.

Per esempi preventivi, i pediatrici è orturgiunisti sò règula di urganizà l'acquadetrim da settembre à maghju, quandu l'attività di solare hè ridutta. Duranti stu piriodu, i nascuti sò prescritti 1-2 pochi di colcalciferol per ghjornu. In l'estate, quandu a radiazione di u soli hè abbastanza intensa, una sola gota di vitamina D3 hè abbastanza per un zitellu.

U zitelli chì vivenu in terrenu sfavore, i pustimi prutrati è i giovani sò prescritti 2-3 ziani di l'attitudini per ghjornu. Pigliò aquadetrim cù alimentazione artificiale deve esse discututu cù un pediatru per evitari una sobredose, cum'è certi muggini cuntenenu vitamina D.

U fratellu, in quali si sviluppà rachite per trattà a malatia, deve 4 à 10 settei per ghjornu. A dosa precisa depende da u gradu di u sviluppu di rachite.

A maiò parte di i genitori t'hanu bè cù a quistione, à quale età deve dà l'acquadetria? Pediatri ricumandemu à piglià à 2 anni.

Quandu si tratta l'acquadetry, una sobredosi ùn hè spessu pocu. Cù a sensibilita ndividuali à a droga puderà causà vomiting e nausea, di malatia, irritabilità, urinazione frequente. Spessu, i mari sijianu di l'apparenza di stinzia in un babu à piglià l'addevu.

A riazione à a dieta aquàtica

Ogni vitamina hè una midicina per a quale l'organu di u zitellu adupite in u so modu. Perchè a droga anu sustegnu (saccharosa, sapori, etc.), hè pussibule cuncepimentu è allergià à quadetrim. A maiò spessu, i paisani anu dette l'apparizione quandu si adopranu aquadritim - rash. Inoltre, l'effetti à seguenti di sta vitamina include u dolore di capu, a minaccia di l'aptitudu, a pelle seca è a mucosa di a bocca, a sedente, etc.

Se u so figliolu bevira l'attore è u so cumpurtamentu diventenu diferenti, o se reazzioni spekeali di u corpu parechje, sceglite d'infurmà u pediatricu. Hè assai prubabilmente, questa forma di vitamina D ùn hè micca adattatu per u vostru picciuttante è vi sarà offru à cambià a suluzione d'acqua di vitamina D à l'oliu.

L'usu di a medicazione abitata per i nòbbili hè pussibile solu sottu à a survegazione di un mèdic.