Zoe Deschanel hè incinta per a segunda volta in dui anni

Zoe Deschanel, cunnisciutu da i televidenti nantu à u melodrama "500 ghjorni di l'estiu", hè prestu à dà à a so sposa Jacob Pechenik a seconda zitella, informate à i media Occidenti.

Eccu a veloce

Zoe Deschanel è Ghjovan Pechenyk, chì anu allughjatu in u matrimoniu 18 mesi fa, anu allughjatu un casu secreto in Texas, quandu a sposa era già di quattru misi di gravidanza, sò digià annantu a so figliola Elsie Otter. Hè sughjettu chì i genitori ùn vulianu micca cunnoscenu u sessu prima di u so nàscita, è solu i pariri è amichi cercati di a sposa è di u sposu sapianu di l'imminenti imminenti in a famiglia novi.

U luni, diventate publicazioni, riguardanti l'informazioni rinnuvuti da l'insins, scrivi nantu à a situazione interessanti di l'attrice di 36 anni di età, chì hè stata prima a divintà una mamma l'ùltima annu, appliendu spiegazioni à u rapprisentativu di a coppiu.

Zoe Deschanel
Zoe Deschanel è Jacob Pechenic in uttrovi uttobre

Ùn sò micca infurmazioni

U segnu di stampa di stampa hè silente, cum'è i so clienti stiliani. Zoe è Ghjacobbu prefettenu micca espansione in a so vita persunale, perchè a cunferma di l'imbarcu di Deschanel ùn hè micca ricevutu finu à ch'ella hà una zanata impressjonanti.

Unusual imechko

Fans di a coppiu sfrancate chì nome u sicilianu Deschanel è Pechenica receberanu, perchè chjamà a so figliola, l'attrenda era assai originale. U sicuru Elsie Otter in u mediu significa "otter". Cummincià nantu à una scelta ghjuridica, Zoey disse chì ghjera simpatica per queste animali petitsi, divertenti è intelligenti.

Zoe Deschanel è Ghjovan Pechenik à un caminu cù a so figliola
Zoey cù figliola Elsie Otter
Leghje ancu

Ricordatu, per Zoya, u matrimoniu cù u productore Jacob the Pechenic diventò u sicondu, hà digià impiccà in l'altare cù u musicista Ben Gibbard. Prima di a festa cù Ghjacobbu, accettò u ghjuddismu, perchè a quistione di a riligione era impurtante per u Pechenicu.

Zoe Deschanel cù u so primu maritu, Ben Gibbard
Foto da a film "500 Days of Summer"