Moda Feminina - Spring-Summer 2015

Trà a varietà di stili, mudelli, texturi è culori prisentatu da i diseggiani di novità in moda, ùn hè micca cusì faciule per ellià una ropa chì sianu perfetti è adatta à i tendenzi muderni. Mods chì seguite u tendenu di i catwalks è preferanu a ropa di a classa altamente sicura se interessa da sapè in e peculiarità di moda di a strada, vicinu à a realtà. Per capisce ciò chì sorpresa a moda di a moda di e donne hè statu prisintata in a stagione primavera-stasgiu di u 2015, l'avemu offru issa!

Laconic elegance VS bright outrage

A decisione di suddisfà i sapori di tutte l'udienza femina, senza esvisione, i casi di e moda eminenti in u mondu per a primavera di u verdu di u verdu di u 2015 prisentanu una struttura di robba polar. E maiò novità in eleganti pò truvà senza sforzu è aderbuli di classici intemporbrari, è amatori di laconic, eleccizia contrutazione è quelli chì piaceru spettaculi brillanti. A moda casuale di a stagione primavera-estiu 2015 hè a più larga scelta di vestiti, faldidi, ghjiorri, magliette è capelli per ogni occasione. Elementi complexi di vestiti scumpressinu pocu perdiu e so pusizioni, apre a via à i mudeli senzetti, ma spettaculi. A siluette di forma diretta è A sò i luglii incondundanti di a nova stagione primavera-estiu. E vistiti è tunici, apposta à u corpu, sorprendentemente enfice à a fragilità di i zitelli, è per i patroni di e forme magnifichi servinu com'è una strumenta maravigliosa per visualmente bè ricciata. E disinfestosi di livellu diliziosi partianu per vestiti di nozze, è anu tutta di mudelli di i ghjurnati cù un cutout-barca, collate sfumaturi rotulati. In a tendenza, una manica corta. Questa tendenza hà influinzatu micca solu vistiti è tunici, ma ancu mantelli.

A moda di u 2015 hè un mudellu di minimalismu, cusì in a stagione di primavera è stasuni i faldelli sò una siluette diretta. In a tendenza, i mudelli sò di a longità media, chì pò esse ligeramente flared from the line of hip. Un tali elementu di cut, cum'è un oliu, hè sempre pertinenti. E so gustu particulari assai effettuosu da u pezzu genuu. In l'estiu, i strade di a strata serà inundatu cù lumiere traslutusta in u pianu , chì hà sappiutu a mantene una pusizzione di u 2015.

Ma i pantaloni in a stagione primavera-estiu 2015, a moda hà cambiatu da ricunniscenza. Se a larghezza di l'angoi, o ligeramenti più altu di quellu chì hè stata surprisa, vale a verticali fasgii larghebbe nantu à i lati - questu hè un dettu chì duverà induve l'attinzioni. U stilu di "cavallu corsu" ùn hè micca più pertinenti cum'è l'ultima temporada, ma pò truvà facilmente un modellu eleganti. Un locu Dognissante in a moda di u 2015 si deve a denim, jeans in a stagione di primavera-estiu sò mudelli straggiati di culori classichi è di e donne amatori "picciotti". Per attentizza, i stylists ricumandenu è in un moutuit stilu di denim, chì hè perfetta in u stile di strada di ogni ghjornu.

A moda di puntata in a stagione primavera-estiu 2015 hè ancu lacunau. Tutte siluella diretta diretta, l'absenza di decoru innecesu. Ughjettimentu textu petit è elementi, crocheted, sò benvenuti.

Calzature è accessori

Una maiò attenza à a moda di a stagione primavera-estiu 2015 hè datu à l'accessorii, di e quali piu i borse occupanu una pusizione di rialtà. In quantu à i scarpi, l'attuali tendenu sò un pianu cochjianu, a presenza di strapelli, culori brillanti, un toe apertu, una plataforma alta è decorata in forma di pietre, ribbuli. I sacchetti hà sappiutu di mantene e forme classiche, ma u decoru addivintò assai più chjucu. L'accentu di a moda primavera-settimana settembre 2015 diventa belli celli - aranciu, rosa, turcu, blu, giallu.