Sposione i meli in i pianti di primavera sò règuli impurtanti chì i principianti hanu bisognu di sapè

Cù l'avvicinamentu di u calore, assai giardinariin hè interessatu à cultivà manzano in i pianti di primavera. Questu hè un arbre fruttu assai utile è cumuni. Tuttavia, no tutti l'amatori, in particulari i principianti, sapemu per fà una manzana per chì pudete arradicà, a minaccia di manipulazione falza, è prestu prestu à darà una vendita.

Comu a pianta di mela in u meli di primavera?

Plantate di e piante di mela ci creanu cù a so compra. Avete bisognu di cumprà un arbre, adattatu à a righjoni di a righjoni scelta. Cumprà un pomeraghju, hè impurtante piglià in cuntà a variabilità mutuale di variità, fruttu d'arbureti intellettuale è per l'ovariu avutu bisognu d'altri arbre o varietà. Aduprà un beddu annucevule mejoratu, u so creatu d'esse da almenu 120-130 cm. Quandu u trasportu di e razzi, l'arburete vole esse umidità - anu da esse atturatu cù un pappu sicuru è oculistica in un saccu.

Quandu pudete fà l'arbureti di manzila in a primavera?

U più di cultivà un arbore in manna di primavera hè chì l'arburi erani cumpunuti di cunsensu è cunfidendu e tullivati ​​inverndu per l'enfasi di un invernu duru. U prucessu cumincià cum'è a colonna di u termometru mantene stabbli nantu à 0 ° C, a terra hè alluntanata da u fretu è diluitu, per pecking a rinu. Tempu di piantazione per manzano in primavera:

  1. In i distritri miridiunali di a pianta principia à a mità di aprili.
  2. In a via stretta, u tempu appiecanu hè a fini di aprili.
  3. In u nordu, hè cunsigliu di a razzi l'arbureti di manzella ùn hè più prima di mità di maghju.

Dove fabbricà e pani nantu à u situ?

U postu per plantà manciari d'arbureti deve esse scelti cuncurrenti:

  1. I prudutti alta ùn si sò stati più vicinu di 3 m da u cunfini di una piantazioni di giardinu, sottumessu - nè di più vicinu di 2 m.
  2. A prufundità di u passaghju di l'acqua sottumessa hè stata almenu 1-1.5 m.
  3. Quandu si pianta una quantità di manzano, a distanza annantu à elli devini esse almenu 4 m.

Hè ricumandemu per raccolvarè l'arbureti di u mele nantu à i siti chì fruttevule micca cultivate prima. Dopu arrottazzamentu di vechji specimens, a trama hè piantata da 1-2 anni cù legumi o pastichi di pratiche, in seguita hè stata a pianta. Sì u tarrenu sanu sanu à esse rimpiazzati in i pezzi di cultiva in i zoni di pagamentu di e piantini. Stu arvulu piace u locu lucali. Dunque, se u tarrenu in u situ hè culumbùna, si deve diluita cun turbia è sia di u fiumu, se frattura è l'humus.

Cumu tutta di ripiglià un pomi di arburu in u pianta?

Ancu anch'elli u cuddinu di più di cura di u viticultori, una parte di i rotuli, chì disturbanu l'equilibriu trà u sistema di e razzii è a parti di a racolita. A poda di l'arbre à u pinu in a pianta in a primavera hè fatta in modu per formar una corona. L'arbureti di un annu nicu è micca nucrunalizzatu sò chjusi in una altezza di 90-110 cm da u pianu in terra, mentre chì in i curone, ritendu in 1/3 tutti i pranzi.

Comu a pianta di mela!

Quandu l'arboriziu hè arradatu, hè bisognu di cumplegnu à e rigioni rigulari di cultivà un arbre - per preparà un fossa di u grandu cumu, per fertilizà u tarritoriu, per riparà u fruttu, da seguitassi da cura. Prima di a prucedura, l'orizzione di a cultura devendia ghjinirosa a Ghjustu. Per questu, possi l'arbre à manca in un bucket d'acqua per 24 ore. Allora u sistema radicali seranu saturatu da umidità, chì u so prutege per essece.

Cumu preparatori un fossu per a piantava un pignatta in a primavera?

A pruduzzioni di manzano in i pianti di primavera hè fatta in un bughjone cavatu in anticipu. Hè da preparà 7-10 ghjorni prima di u prucedimentu. I seguenti parametri si deve osservatu per u bè:

  1. Per gradi altìssimi (2 m) - diametru 100-110 cm, di prufundità - 70 cm;
  2. Per mezzu (1.2 m - 2 m) - diametru 100 cm, a profundità - 60 cm;
  3. Per stunted (à 1.2 m) - un diametru di 90 cm, di prufundità - 50 cm.

Preparà un fossu per a piantava l'arbureti in primavera:

  1. Scorcià u fossu sottu a piantina, hè necessariu di dividinu a terra - a capa superiore (à 30 cm, più prolificu) - per distrughjaranu, serà utilizzatu per u duminiu.
  2. U burchju dugatu hà diluitu cù una pala, omettate u fondu cun ladru broken, tile, shell intarsa. Tale capiddi esse diventate un drenu perfettu per l'umidità eccessiva.
  3. Preparatu in questu modu un fossu per 2/3 s'ammurda cun una capa da a topsoil diposti cun u fertilizante.

Quante hè necessariu per plantà e piante di mela?

In u fossu dispostu u correctore di e piante hè di creazione:

  1. U peg questu in u burchju - questu hè l'assistente futuri per a piantina.
  2. L'arbre hè posta in u centru di u monticole, e radiche sò spargugliati in direzzione diffirenti è i coglie cù un nivulu di terra prolificu, incidentale, scrupulosu volte.
  3. A piantazione di manzano in i pianti di primavera hè adupratu per chì u situ di a crescita di u troncu cù e razzi sò stati elevati sopra à u nivellu di terra 4-5 cm.
  4. I disticci di u fossu sò intezziunati più strettu.
  5. U zuccaru di u mune hè fissatu à a stazione, u sustegnu vole à 1,5 m di sopra à u livante di u livante.
  6. A caratteristica caracteristica di a riserva di primavera hè u regeneru. I mudelli ghjovani sò forti lati cù l'acqua finu à chì a tarra ùn abbiusca di assicurà umidità. Per fà quì, fate un pirtusore in un circhiu circa u zanca. Per regazione sò spessu solu 3-4 sumenti di l'acqua.
  7. Dopu à l'arburu devi esse coperto cù una strata di 3-6 cm. Per fà questu, utilizighi turba, humus, paglia. U Mulch impedisce a furmazione di una crescita di a superficia nantu à a terra, favurisce a salvezza di l'umidità è u passaghju di l'ossigenu à e radiche.

Fertilizzanti in a piantazione di manzano in primavera

Quandu si prisintà l'arbureti cù l'arbureti, un fossu deve esse furnitu cù una misura d'alimentazione. Per questu quì, u pianu di u massimu hè misticu cù un fertilizante organico (1-2 bison) è minerale ( superfosfatiu di 200-300 g, 40-60 g di cloruri di potassiu o 300-400 g di frascarli di legnu). U mischju hè abbandunatu à u fondu di u fossa prima di cultivà a piantina. I componi nitrogenu in u fucunu ùn anu cuntribuiu à esse di e cumbuglielli. Una settimana dopu, un regiu novu è fertilizante di e piantini d'apple after planting. L'arbre hè torna addistà cun un voluminu significativu di l'acqua, è aghjunghje à e mischju chì contientanu nitrogenu - 35-40 grammi di nitroamophoska o nitratum ammonium per 10 litri di acqua.

Comu a cura di e piante di mela!

A cultura giovane precisarà assistenza attuale:

  1. I pomi di meli ci sò in prunenti dopu à piantà. Hè scuritu da un guidanu centru per 3-4 ride - stà stimulà u crescente di corpi laterali. S'ellu hà digià verni sceletali, ci vole ch'elle esse subordinati à u centru di sparizioni, anu deve esse più bassu.
  2. In u primu annu di a vita, cura l'arbre è un regnu puntuale è a prutezzione di e parolle. A primariu di 5-6 settimane di e pianti di l'arbureti di l'acqua semestrale. Allora l'intervallu hè crescutu - 2-3 sumituri di acqua per ogni 2-3 simane.
  3. U cimi stemu hè stata liberata di e baghdi, frenu è affettati da humus o grass. Quandu l'uperaghju entre u tempu di fruttu, u mulching pò esse firmatu.
  4. In u maghju, dopu a pruduzzioni u pumu, pò esse adddata cù umato di sodiu - dilute 1 tbsp. una culloca di a droga in un bucket d'acqua è spravià a pianta, 2 litri di a suluzione parternu da un arburu.
  5. Per ùn micca scuzzulate un ghjovanu agriculu cù a maghjeria, pudete piglià ghjunghje nantu à st'articulu - anu a destrî e parche. Mentre l'uperu hè ghjovanu, i parasites ponu esse eliminati manualmente.
  6. A prossima primavera, cumincià a furmazione di scraped - u centru di cunduttori è e razzi sceletali sò scuriti da 2/3 di a lunghizza, i rimanni sicchi è malatii chì cresce in u ramu sò sfracati. A corona hè furmatu nantu à l'arbre per i primi 5 anni, in seguita sò tutte l'articuli sanitarii sò fatte.
  7. L'arbre maturu hè trattu da e pesti: 700 g di urea sò disposti in 10 litri d'acqua è a rega a corona. Pudete utilizà a suluzione di 3% di u vitrugliu di cottura o di ferru. A prucedura hè fatta in primavera è finu à u rienle hè apertu. Dopu à fioritura, l'arbre hè ribattuta cù 10% di Carbophos, Aktellik. U terzu regnu hè realizatu in u castagnu dopu à a cascata di e foglie cun una solu 5% di a urea.
  8. U manzano madura sò offerati diversi volte:
  1. À a fini di aprili, 5-6 parmetti di humus sò spargugliati longu u cimi stem.
  2. Prima di fiuritura: 800 g di sulfate di potassju, 1 kg di superfosfatatu, 1 buttiglia di Eperone sò spressi in un canna di 200 litri. L'infuzione insiste per una settimana, cunsumazione - 40 litri per l'arbre.
  3. Quandu u fruttu hè versatu in 200 litri di un canna di acqua, 200 g di humate di sodu, 1 kg di nitrofossi sò dilucchiati. A suluzione hè umanu cun un canna humitée, u cunsumu hè 3 cagini per l'arbre.
  4. In u castagnu, 300 g di superfosfatatu pò esse spressatu sottu u troncu.

In u quale annu oghje u fruttu di uperore dopu a tuba?

Ghjerardi iniziali sò interessate in a question - dopu quantu anni u mazzulu vi pare u fruttu dopu a tela. Questa hè una cultura granada, di mediu, da quale si valia a pena aspittà una cultura solu 5 anni dopu à l'enigmetricu di una rossa di un annu. Ci sò varietà cù un fruttu più veloce - 3-4 anni da i risultati di Welsey o Lobo, sottoprisita nana ancu cun ricerche rapidu. Sè pianta una rossa di 2-3 anni in u giardinu, dopu à 2-3 anni, pudete pruvà mancu appena da ella. U fruttu seccu fastu è favuratu da e cundizioni climatii sicchi è caliulani, è u tempu chiuvutu falleanu a vegetazione.