Cumu insignà à u zitellu per avè l'impegni "p" in casa - classe

Duranti i primi anni di vita, u zitellu si forma un discorsu. Hè u normalu chì, in u primu, u zitellu ùn detti tutti i so soni bè. Ma à i figlioli di classa averebbe avè un sapore limpiu, postu chì un bon discorsu hè unu di e basi di l'appruvazioni è u successu successu. Per quessa, i genitori avissiru vigilà dinò seguente di i so figlioli in età in furmagliu, è si à 5-6 anni u furzu ùn si detti una lettera, hè necessariu di correttera. Pudete cunsultà un salubrittu terapeuta, ma se chistu ùn hè micca pussibule permette di manera momentu, perchè avete da pruvà à fà u travagliu tù stessu. A maiò spessu, i zitelli pridulinu u cartulare "p". Certi dicenu in certi parole, mentre chì altri ùn sguassate in u so discorsu. Per quessa, assai marìani anu interessatu à cumu insignà u zitellu per parlà l'lettera "p" in casa. Questu hà bisognu di u desirittu, tempu è pacienza. Esercizii spiciaranu aiutanu à i genitori cuinzati, u discorsu di u babbu, limu è bello

Tips è Tutorials quantu d'insignà à u zitellu per pudè avè l'apparenza "p" in casa

Ogni matru pò fà certi esercizii cù u so picciottu. Tandu si aiutanu à migliurà a paràbbiltà di lingua, in modu di sviluppà a so mobilità. Questu avete un effettu pusitivu in a parolla.

  1. "U cavallu". Chì u zitellu tocca a lingua à u palatu più altu è piace, cum'è un cavallu galoppu. Qualcunu avissi vulutu rende stu bellu animali. Fà stu mètudu devia esse circa 20 volte.
  2. "Mossi a lingua". U zitellu devi sughjurnà è fate un bicu muzzu u punta di a lingua. Questu averebbe ripetitu 10 volte.
  3. "Turchia". Hè necessariu di offre l'creste di scriviri un indù fuddinu. Per fà questu, avete da spurtà a lingua da a bocca entre i vostri denti è i labbra, mentri pronunziarii sonu simili à "bl-bl". Per avè ghjustu, avete bisognu à cumincià à un passu lento, acchè gradualmente.
  4. U carruvatore. U zitellu deve esse sìmuli à "TPD", cum'è s'ellu ci hè prova di impedisce u cavallu. In questu casu, quandu pronunzianu i labbre "p" ci hà bisognu vibrariamente, è u sonu stessu serà sorda.
  5. U peccatu. Chì u babbu culpisce nantu à a lingua darrere a fila alta di denti. À u listessu tempu, avissi bisognu di u sonu di "dd-d". A bocca esse apertada.
  6. «Soroka». U zitellu pronuncia "trrrrrrrr" cù a lingua rivolta à l'alveoli (in dentistria - un furore dentale, una diprissioni in a ferita chì a razzi di u denti si trova). À u primu l'attività hè fatta in silenziu, ma tuttu hè più forte è più forte.
  7. "Brush your teeth". U zitellu smile largamente è passa a lingua nantu à l'internu di i denti superiuri. A manca più manca in questu tempu senza movimentu.
  8. Chì l' anziane s'intirisci cù a so lingua. Hè divertente è interessante. Pò momu pò fà quì cù u zitellu, chì face l'attività ancu più interessante.

A eseguenza regulare di sta gimnasia articulogica aiuta à u zitellu aduprà cumu avè l'urdinariu "p", cum'è cù u speech therapist, è in casa cù a so mamma.

Per un maiò effettu, avete bisognu à aghjunghje l'attività di aula cum'è questi chì anu da interessu à i pre-ikastola:

Ricerca di una risposta per a quistione di cumu insignà à u zitellu per parlà l'lettera "p" in casa, i genitori deve esse realizatu bè chì u settore d'esercizii hè impurtante, ma ci sò altre nuances. U zitellu vole esse studiu. Ùn pudete micca forza un zitellu per fà cumpagnie. Hè megliu di battava ogni simmeru cù l'interessi di una migghiara. Una lezzione durarà circa 15-20 minuti.