U zitellu avete assai acqua

I so paisani pensanu sò spessu affruntati di a quantità di alimentu manghjatu è di i fluidi di u zitellu in drunk. È, se u ritmi apprussimati di cunsumu di l'alimentu per ogni età pò esse truvatu, da quì à a quantità di beure tuttu hè ambiguu. Allora, pare avanti i paisani chì u zitellu ùn sà assai acqua, ma hè o bonu o duverevamu, avemu da pruvà à capiscenu issa.

Quantu deve esse un bevande?

Parechji pediatrici accunsenu chì ùn sò micca trattati acqua per tuttu. Ci hè norme di cunsumu di liquidu, è questu hè tè, è compota, e prudutti d'allevu, è latte per babies. Allora, a norma apprussimata di u liquidu cunsumu per i zitelli da 1 à 3 anni hè 700-800 mità per ghjornu, per i zitelli più di 3 anni - 1 litru.

Sti normi sò assai cunnizziunati, è sviluppati principarmenti per l'istituzioni di u zitelli, è quantu ellu puderia di bevi d'acqua, dipende direttamente da e carattaristichi bioquimichi di l'organiziu, l'attività di u mutivu è e circundante (a temperatura di l'aire, a robba è a dieta).

In casu chì site interessatu chì i vostri figlioli ci si trova assai fluidi durante u ghjornu, pruvate à risponde à e queste:

  1. Hè a to figliolu sempre drunatu assai, o avete principiatu in un puntu particular in u tempu? Dopu tuttu, ci sò i zitelli chì sò bassa bevi, è ci sò "vodohleby", è a prima è a segunda hè a norma.
  2. Chì duverà u zitellu prefè da bè? Sì un zitellu spessu a so brume l'acqua, perchè chì probabili di sperà a so sete. E se ellu prefessu un cumpoti dulce o un bevande carbonatate, u mo prubbabbilità, prova di satisfziate a bisognu di dolce, o solu per divertevi.
  3. Sì un zitellu chì spessu ci alleranu, sò ancu parechji sintomi non-standard - letargia, di malati di a lotta, diminutivu appetite, urinazione frequenta, etc., ùn ùn mancani micca dà sangue à u zuccheru è cunsultate un duttore.

U zitellu avete assai in a notte

Oghje chì i paisani sò turmentatu da a quistione di cume i scherzi un zitellu per vìviri à a notte. Stu prublema hè più prubabile pedagogicu, più di mèdicu. Sì a stanza hè aggradèvule è sicondu, u desideriu di bè è cumprumbu: u corpu perde u so lìquidu cù u sudu è volenu cumpensà cù una bona latta. U zitellu chì hè abituutu di bevià di a sedendu (per esempiu, in un veru caldu) vi hà un costuminu di bevande per longa ora. Per risponde à a quistione di cumu di scantu di un zitellu per vìviri à a notte, unu deve risposta à ellu stessu a quistione: perchè chì un zitellu fate cusì. In a maiò parte di i casi, un zitellu chì si svilò à a notte ùn cunnosca àutru modu di dorminu - com'è manciari o inbidu. In regula, rinunzià di l'abitudini di beurre, hè necessariu, è di qualchì altru - restrizzioni. Ma in questu casu, avete da esse di manera sicura chì u zitellu sanu, è e circundante circunvicite ùn pò micca causallu sete.