Arnica - homeopatia

L'Arnica in homeopatia hè una medicina di usi esterni è internu, prodotta in forma di tintura, pillette è ungulate. Hè cunsideratu unu di e più efficace in u trattamentu di ferite. Arnica hà ancu un'ecolmu furtificante, per quale hè utilatu in ricuperazione dopu operazione seria è malatii.

Indicazioni per l'appricazzioni d'Arnica in homeopatia

A medicina si componi solu d'ingredienti naturali chì aiuta à aghjurnà i prucessi curativi di a pelle è à copre cù assai altri prublemi.

A causa di a presenza di una sustanza chjamata Faradiol O Fringe Arnica, chì hè a più spessu usata in homeopatia, cuntribuisce à resorzione di e l'hemorrgii. A prupizia di cicatrizzioni di ferita hè ancu spiegata da a prisenza di manganese è carotene in a preparazione.

Grazie à l'antisepticu, resorazione è e analgésichi, l'usu di a droga permette a regenerazione attiva di i tessuti d'attivà. L'applicazione regularmente di l'ungini Arnica aiuta:

Una prupietà impurtante di a droga in forma di tintura hè a riduzzione di u mele e l'eliminazione di chenchi odoru dopu à u prucedimentu d'estrazzioni di a denti.

A medicina in u sistema cardiovascular hà un effettu pusitivu. Hè ricunnumintatu à esse utilizatu cù stress eccessivu fisicu è emotivo, cù distrofia miocardi è com'è un restorativu dopu à avè attaccatu attaccati di corpu è maniche.

L'Arnica hè cunsiderata per avè un efectu assai positivu annantu à a cundizione di l'arterie è capilarità. Hè ricumandatu per i prublemi cù u prucessu di sangue à u core, l'ateroesclerose, l'apoplexia è a crisi hipertensivi.

L'arnica in homeopatia hè aduprata per trattà e ferite, sprains e moretti, cumprese cicatrises post-operatori è postnatali. A droga face ancu cun hematomes, chì sò u risultatu di i feriti longu. Hè particulari indispensabile in a terapia postpartum per a prevenzioni di sepsis è pyemia.

A l'appartenenza interna è esterna di l'Arnica hanu un effettu analgèsicu, affettivu affettivu i ciele nervi. Inoltre, a medicina ancu aiuta à trattà cù l'insosmu.

Un pocu annantu à i numeri

A figura fatta in u nome di a medicina, per esempiu, l'Arnica 30, in homeopatia indetta a diluzione di u sustegnu attivu. Più più stu numeru, u più putente hè a droga.

In a medicina domiciliariu, hè cunsigliu per mantene l'Arnica 3, perchè ella ùn hè meritatu micca u minimu locu in l'omeopatia in l'eliminazione di e consegni di e ferite. O unintu hè utilizatu per l'usu esternu.

In l'omeopatia, Arnica 6 hà trova assai appiicazione per u so effettu antimicrubbià, chì hè dovutu a prisenza di u lobeliu in questu. U u cuntenutu di inulina hà dotatu a droga cù l'abilità di influenza l' immunità umana è rinfurzà a so resistenza à a malatia.

L'Arnica 200 in homeopatia hè prescritata in casi seri cù a tensione nervosa è a psiculugia.

L'usu di l'arnica in homeopatia

Sicondu a forma di a preparazione omeopatica, Arnica hè stata chjamata:

  1. Ùn hè cunsigliatu di piglià grànculi cù e to mani, hè megliu utilizà una cullette per questa. À questu tempu, pigliate dui cumpressi trà e manciari un ora prima è dopu à manghjà, dissolviu lentamente.
  2. Un affumicate arnìticu in omeopatia si usa solu esternamente. Composizione lubricate l'area affettata, senza avè nantu à una robba sana. Apply three volte à ghjornu. Per trattà e feriti liberi, l'ingudu ùn ponu micca usatu. Per lubricate u tessulu danucatu, sò trattati cun antisepti.
  3. Tintatura hè stata presa oralmentu trè beiu un ghjornu. Per usu di l'altezza, una culloca di u pruduttu hè dilujatu in 500 ml d'acqua.