Reguli di cunnutta in u campu

À l'estiu, a maiò parte di i zitelli piaceni diventenu in diverse campi. In i primi simane hè un campu di scola, è pudete mandà un zitellu à u mari o pini per guadagnà forza è energia per un annu annantu à l'avanti. U zitellu deve esse preparatu per esse cumplissenu cù i regule, altri ùn pò esse problema per a gestione.

U restu era salvu, hè necessariu di rispittà cù e règule di aducazzioni in u campu di i zitelli, un documentu annantu à questu hè firmatu à u livellu ufficiali quandu i paisani purtonu u zitellu.

E règule di cumpurtamentu per i zitelli in un campu di a scola di u ghjornu è in un campu di estiu fora di a cità sò oltre diffirenti, o più biendu, supplementate da i punti nantu à salvezza à l'acqua, fora di u campu, etc. Scuprite à sti normi in breve, cum'è chì u volumetru sanu hè prisentatu in ogni campu individuale, secondu i tecnichi specifichi di l'istituzione.

Reguli rigulari nantu à u territoriu campatu

Comu esse citatinu, i caratteristiche individuali di ogni casu particulari si produzzione, ma sò dinò parechje cumune chì ùn cambiani micca di decennii, è a maiò parte di a prutezzione di a sicurità di i zitelli chì i capi è i campi di campi sò rispunsabili:

  1. È sempre à sente l'anziani (educatori / counsellori), in moments di disaccordu è contruversia, resieczione di cunflitti cu l'aiutu di l'adulti.
  2. Quistioni nantu à ogni tipu di inconvientenza hè necessariu di esse espressione per una rivista spettae o libru, chì hè in ogni unità.
  3. Fumar è bevande di alcunu alcanu hè stritamente impeditu.
  4. Limparate a zona circundante, micca daveru l'ambienti.
  5. Garbate nantu à scelta per lavà a zona di u distaccu.
  6. Hè impussibile di purtari objetu deliberatamenti periculu à u territoriu di campu. A viulazione di sta regula amminazza cù l'esclusione immediata da l'istituzione.

Dining room

Ddu scanu, i lunches è i cena passanu in u modellu pensatu, senza observanza di e reguli ùn mancassi micca:

  1. Lavte mani davanti à manghjà hè osservatu prima.
  2. Avete bisognu à manghjà solu à e tàvule in a sala di comedor, senza piglià l'alimentu da e so cunfini.
  3. In più di i mani in manu, u zitellu deve deve vistimenti nuvuli, micca beachwear, è avete bisognu di rinunzià u caprettu (carusi).

Quiet time è impiccà

Ùn hè micca necessariu di dorme in una ora silenciosa, ma u silenziu deve esse cumpletu riguardu, è in più di questa esistenu altri esempii:

  1. Prima di vultà à u lettu, hè necessariu di ventilà a stanza.
  2. Ùn pudete riesce u so voce è andate à altri camere / camere.
  3. Hè pruibitu di vultà nantu à a luce dopu à i luci-fora, solu per e situ di urgenza.

Bagnare in l'acqua

U cura speciale hè a cumpurtamentu di cumpurtamentu per l'acqua, quandu sò parechje zitelli in altru, è l'adulti sò parechji volte più chjuche. Dunque, non vigilazione di e regule hè simplice:

  1. Pudete spassi solu una ora dopu à manghjà.
  2. Per entra in l'acqua hè permessu solu cù l'autorizazione di u rispunsevule (coach).
  3. Ùn ci si puderete micca, spiegà acqua in l'acqua è ùn pudere nuvole induve hè pruibita.

Tali règuli sò assai numerosi, ma a so essenza hè chjara - anu bisognu d'esse osservatu, per ùn viulate l'ordine di u campu è micca perisceve a so vita è a salute.