Innsbruck - marcelli

Se l'Austria hè assuciata solu in a muntagna è u restu attivu, pudete avè visita a cità di Innsbruck. Ci hè Innsbruck, ciò chì vede, è andarè voltu à daretu cù assai imprese positivi.

U museu Swarovski in Innsbruck

A u centu annu, a famosa firma hà decisu di dà un conte di fata à u mondu è hà custruitu u so "pianeta" cristalino. Ogni annu, i turisti di tutte e mondu venenu à vede stu miraculu di l'architettura è di u paisaghju. In unu di i palazzi altru hè statu u più chjucu è più grande chì intrinu in u famu Libru Guinnessu di Rècords. Un puderebbenu viaghjà à traversu un microscopiu, è u sicondu pisanu circa 62 kg. Trà tutti i attraziati muderni di Innsbruck, stu locu hè u più adattu in i turisti.

Pudete ottene u passaghju vicinu à un passaghju strettu chì s'assumiglia à un caleidoscopicu di i zitelli: per via di lenti picciriddi ssa ruta sempre cambia u culore è una creazione hè creata chì avete cammendu à un caminu di fata. In a seconda stanza senza effetti naturali, pudete vedà u ​​nàscita di u pianu magicu Swarovski. Unu di e camere cambie in tutte a vista di u mondu cossu: per via di l'arrangementu di 590 speculare triangulari nantu à u tettu, pare chì sì stanu in u cristalu. U museu Swarovski in Innsbruck hè vale digià visita di tutta a famiglia sana, cum'è tutti seranu una experiencia inescuvata.

The Golden Roof di Innsbruck

Ciò chì vale a vedere in Innsbruck hè a casa cù u soffiu urale. Hè un tipu di simbulu di a cità, u so emblema d'antichi. Pò esse vistu nantu à tutti i ricordi, è altri prudutti turisti. In fattu, u tettu hè un capu di una loggia di una casa in a cità. A casa furstenburgh fù custruita in u distante XV seculu è si serve com a residenza di l'Habsburgu. Un pocu dopu si cumpurtavanu a loggia, cù quale anu osservatu tutti i vacanze di cità è e produzioni teatrali. U canopy hè fatta di fragments di rame di cacciu, da u nome di questa fita.

Sciacca in Innsbruck

Solu còmicu, quasi unicu, u locu di Innsbruck in l'Alpi fa un locu ideale per un'increzzu attivu. Innsbruck si trova in u coru di l'aiutu di l'aiutu di l'esca, chì face faciule fácil à alcuni alcuni centri di schieri più famusi.

Per i turisti sò quattru campi di schiavi è assai viaghji di varià cumplicità. L'equipamentu modernu è u livellu più altu di u fiumicariu stessu cuntribuitu à u fattu chì a cità hè ragiunatu cunzidiratu unu di e regioni di ski més prestigiosi.

Castello Ambras in Innsbruck

À l'intimu di Innsbruck, micca solu di u fiumu Inn hè un locu incredibile bè di u territoriu di u Tirol. Stu locu era a residenza famigliali di u genaru Andechs. In seguitu, u casteddu era distruttu è a terra fù acquistata da Archduke Ferdinand II. A persunità entusiasmo è u colector per natura, hà decisu di restituurà necessariamente i ruins di u casteddu è fècenu un centru culturale di significazione europea.

U novu maestru assicurò cumplessu cù a so ristrutturazioni restituiti i mura di u casteddu, u cumpletu. Dopu à a morte di Ferdinand II, u so figliolu ùn pudia micca tene u travagliu di u so babbu è vende u casteddu.

A fine, in u 1919, Ambras divinni propiu di u statu. Hè stata misurata pocu è issa turistà ponu vede à u famusu salottu spagnolu, induve ci sò festivales di musica antica è cuncerti.

Innsbruck Zoo

Frà tutti i attraziu di Innsbruck, stu locu hè u più famusu cumuni cù i zitelli. Per ghjunghje à u zoologie, duvete sviutà u telefuni di telefuni à una altura di 700 metri.

U Zoo Alpine Innsbruck si trova nantu à a pendenza di a muntagna. Ci hè l'animali chì sò in u Libru Rossu. Per elli, cundizzioni cundizzioni in funzione chì sò cusì vicinu nantu à l'habitat naturali.

Casi tutti l'abitanti di u zoo pò vedà vicinu. In più di capri di muntane, lupu è orsi, ci sò ancu animali domestici. Per verificà a zona sana, avete bisognu di almenu dui uri. Da a piattà di observazione pò vede a cità sana, cum'è in u palmu di a manu.

Per visità Innsbruck, avete bisognu di passaportu è di visa à l'Austria, chì pò esse emessu in autore .